×
×

معاون امور ایثارگران سپاه استان قم خبرداد:
دو شهید گمنام در قم احرازهویت شدند.

  • کد نوشته: 488
  • معاون امور ایثارگران سپاه استان قم از احراز هویت دو شهید گمنام در قم خبر داد و گفت: تشییع پیکر مطهر ۸ شهید والامقام، راس ساعت ۹ صبح روز شنبه نهم مردادماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز می شود. به گزارش شهرکریمه از روابط عمومی اداره […]

    دو شهید گمنام در قم احرازهویت شدند.
  • معاون امور ایثارگران سپاه استان قم از احراز هویت دو شهید گمنام در قم خبر داد و گفت: تشییع پیکر مطهر ۸ شهید والامقام، راس ساعت ۹ صبح روز شنبه نهم مردادماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز می شود.

    به گزارش شهرکریمه از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، علیرضا خسروی روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس افزود: این دو شهید بزرگوار، درجه دار و سرباز یگان های ارتش در استان قم و مربوط به منطقه بازی دراز در سال ۶۰ و منطقه قصر شیرین در سال ۶۴می باشند.
    وی با اشاره به اینکه سال گذشته از خانواده این دو شهید عزیز در قم آزمایش دی ان ای گرفته شده، گفت: طی ۲ روز آینده مراتب احراز هویت این دو شهید والامقام با حضور مسئولان یگان های ارتش در قم به اطلاع خانواده های معظم آنان خواهد رسید.
    دبیر کمیته تشییع و خاکسپاری شهدای مدافع حرم استان قم در ادامه به مراسم تشییع دو شهید مدافع حرم نیز اشاره کرد و افزود: پیکر مطهر شهیدان قلندر حسین و خیر حسین از شهدای تیپ زینبیون، همراه با سایر شهدا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع و در بهشت معصومه(س) خاکسپاری خواهند شد.
    مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز در این جلسه، از تشییع ۸ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم در قم خبر داد و گفت: مراسم تشییع دو شهید مدافع حرم، چهار شهید گمنام و دو شهید احراز هویت شده دفاع مقدس از ارتش، روز شنبه ۹ مرداد مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در قم برگزار می شود.
    احمد حسینی با اشاره به مشخصات شهدای گمنام افزود: شهید گمنامی که برای خاکسپاری در پادگان شهید مصطفی خمینی(ره) در نظر گرفته شده، شهیدی حدودا ۲۰ ساله مربوط به تک دشمن در منطقه فاو در سال ۶۷ است.
    وی افزود: دو شهید گمنام در نظر گرفته شده برای شهر قنوات نیز، ۲۱ و ۱۸ ساله بوده و مربوط به عملیات خیبر در جزیره مجنون در سال ۶۳ و عملیات ایذایی در والفجر ۸ در منطقه ام الرصاص می باشند.
    وی ادامه داد: شهید گمنام حدودا ۱۵ ساله تفحص شده در جزیره مجنون نیز در محل اردوگاه ولایت واقع در میدان ۷۲ تن قم خاکسپاری خواهد شد.
    بر اساس تصمیم ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام و مدافع حرم استان قم، تشییع پیکر مطهر ۸ شهید والامقام، راس ساعت ۹ صبح روز شنبه نهم مرداد همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز شده و پس از آیین باشکوه تشییع و طواف در حرم مطهر و هم چنین اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، به سمت محل های خاکسپاری در پادگان شهید شهید مصطفی خمینی(ره)، اردوگاه ولایت و قطعه ۳۱ بهشت معصومه(س) انتقال داده می شوند.
    تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام شهر قنوات نیز با حضور هیات عزاداری این شهر، عصر روز شنبه انجام می شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید