[ad_1] علی رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور در تهران به پایان رسید و حاصل تلاش تیم دو و میدانی استان قم در این رقابت‌ها کسب ۶ مدال و کسب عنوان هفتمی در بخش مجموع مدال‌ها بود. وی افزود: در این مسابقات در ماده ۱۱۰ متر مانع […]

[ad_1]

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور در تهران به پایان رسید و حاصل تلاش تیم دو و میدانی استان قم در این رقابت‌ها کسب ۶ مدال و کسب عنوان هفتمی در بخش مجموع مدال‌ها بود.

وی افزود: در این مسابقات در ماده ۱۱۰ متر مانع علی سلامتیان با رکورد ۱۴.۶۸ ثانیه به مقام دوم و مدال برنز رسید و در همین ماده علی کشاورز با رکورد ۱۴.۹۰ ثانیه در جایگاه چهارم قرار گرفت. همچنین در ماده پرش توسط میلاد دریساوی با رکورد ۷.۳۲ ثانیه به مدال نقره دست یافت.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی تیم استان قم با ترکیب علی قاسم بابایی، مهدی رضایی، علی سلامتیان و علی کشاورز صاحب نشان نقره شد و در ۴۰۰ متر بامانع رضا ملک پور از قم با زمان ۵۲.۸۸ ثانیه به مقام دوم دست پیدا کرد.

رضایی بیان داشت: در همین ماده حسن نیک نظر با رکورد ۵۸.۱۴ در جایگاه هشتم قرار گرفت. در پرش با نیزه سی دعلی حسینی با رکورد ۴.۴۰ قهرمان شد و علی محمدعلی زابلی با رکورد ۴.۲۰ به مقام سوم و مدال برنز رسید.

وی عنوان کرد: تیم دو و میدانی قم در مجموع با ۷ یک طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در جایگاه هفتم قرار گرفت در حالی که یک طلای بیشتر این تیم را حداقل در رتبه سوم جدول مجموع مدال‌ها قرار می‌داد.

[ad_2]