×
×

فرمانده انتظامی استان قم؛
دیدار با خانواده شهداء برای ما افتخار است

  • کد نوشته: 692
  • سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان در دیدار دو تن از خانواده های شهدای این فرماندهی همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) ، گفت: دیدار با خانواده شهداء برای ما افتخار است ، شما تکیه گاه مهمی برای سربازان انقلاب اسلامی محسوب می شوید. به گزارش شهرکریمه به نقل از […]

    دیدار با خانواده شهداء برای ما افتخار است
  • سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان در دیدار دو تن از خانواده های شهدای این فرماندهی همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) ، گفت: دیدار با خانواده شهداء برای ما افتخار است ، شما تکیه گاه مهمی برای سربازان انقلاب اسلامی محسوب می شوید.
    به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار” کاظم مجتبایی” اظهار داشت: روحیه شما خانواده های شهداء برای ما پشتوانه معنوی است و ما را در اجرای ماموریت ها و مسئولیت ها و دفاع از ارزش ها قوی تر و مصمم تر می کند.
    فرمانده انتظامی استان ادامه داد: شما تکیه گاه مهمی برای سربازان انقلاب اسلامی محسوب می شوید بنابراین قدر خود را بدانید و خوشحال باشید و که اسلام و انقلاب به برکت خون شهیدان و فرزندان شما پابرجاست.
    وی تصریح کرد: ما سربازان انقلاب و اسلام در دیدار با شما عزیزان هم روحیه می گیریم و هم انرژی مضاعف برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و این توفیق زیارت شما به کمک خداوند حاصل می شود،خانواده شهداء عزت و افتخار نظام و کشورند و جزء اسناد این کشور محسوب  می شوند .
    سردار مجتبایی اضافه کرد: چون شما همه ی هستی خود را در راه خدا داده اید بنابراین خداوند نیز هم در دنیا به شما عزت می دهد و هم در آخرت، همین که شما توسط مردم تکریم می شوید، عزت بزرگی است و این تکریم در سایه لطف الهی محقق می شود و بدانید در روز قیامت هم انشاء الله روسفیدان امت اسلام هستید .
    گفتنی است، شهید ” محمد بخت” در تاریخ ۲۹/۷/۶۳ در جبهه سردشت بر اثر ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمده و شهید ” حبیب خوش حرف مقدم” نیز در سال ۶۹ در منطقه آذربایجان غربی به شهادت رسیده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید