شهردار قم در حاشیه افتتاح تقاطع سه سطحه شهدای ۱۵ خرداد از مردم بابت تاخیر به وجود آمده در تکمیل این پروژه عذرخواهی کرد.

به گزارش شهرکریمه سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در حاشیه افتتاح تقاطع سه سطحه شهدای ۱۵ خرداد، با اشاره به سیاست‌های شهرداری برای سال ۹۶، افتتاح پروژه سه سطحه ۱۵ خرداد را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: ما باید بابت مشکلاتی که این‌گونه پروژه‌ها برای مردم ایجاد کرده از مردم عذرخواهی کنیم ولی خدا را شاکریم که بالاخره توانستیم این پروژه را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه قبل از افتتاح باید نورپردازی، فضای سبز و اقدامات جزئی در پروژه‌ها باید انجام شود تصریح کرد: در پروژه سه سطحه ۱۵ خرداد بیش از ۴۰ میلیارد تومان بابت تملکات قریب به ۳۰ پلاک هزینه شده است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: همچنین در این پروژه قریب به یک هکتار فضای سبز هم‌گون با اقلیم شهر قم اجرا شده که بسیار مطلوب شرایط فعلی قم خواهد بود.

وی به دیگر پروژه‌های شهری در قم اشاره کرد و گفت: آسفالت معابر یکی دیگر از پروژه‌ها و اقدامات ویژه‌ شهرداری در شهر قم است که برنامه داریم امسال قریب به ۳۰۰ هزار تن آسفالت در شهر توزیع کنیم.

شهردار قم با بیان اینکه چند تقاطع غیرهمسطح دیگر نیز در برنامه داریم بیان کرد: همچنان پس از دو کلنگ‌زنی انجام شده ۹ کلنگ‌زنی دیگر در برنامه امسال داریم.