×
×

دیدار برخی مسؤولان حوزه علمیه خواهران با آیت الله شاهچراغی

  • کد نوشته: 32991
  • [ad_1] به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه،آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار داشت: آقای نجم (مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان سمنان) از روحانیون خوب استان هستند و در مسیری که اقای صابریان بودند حرکت کنند. نماینده ولی فقیه در استان […]

    دیدار برخی مسؤولان حوزه علمیه خواهران با آیت الله شاهچراغی
  • [ad_1]

    به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه،آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار داشت: آقای نجم (مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان سمنان) از روحانیون خوب استان هستند و در مسیری که اقای صابریان بودند حرکت کنند.

    نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: در جامعه اغلب کارها دست جوانان است و ایشان هم که جوان هستند و به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی کار باید به دست جوانان بیافتد.

    وی افزود: باید با تحول بیشتر و حرکت بیشتر جهش علمی داشته باشیم که این امر موجب رضایت همگان باشد و با افتخار در خدمت حوزه خواهران هستم و در هر مشکلی اگر بدانم سخن و یا قلمم رفع مشکل کند، دریغ نمی‌کنم.

    در این نشست حجت الاسلام و المسلمین واحدی، معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، گزارشی از روند پیشرفت و اقدامات حوزه های علمیه خواهران در سطح کشور و استان ارائه کرد./د۱۰۲/ف

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.