[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین عباسی و هیأت همراه در سفر به عراق با نوری مالکی نخست وزیر پیشین عراق دیدار کردند. رئیس جامعه‌المصطفی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دست‌آوردهای جامعه‌المصطفی، خطاب به نخست وزیر پیشین عراق تصریح کرد: از شما، که سابقه درخشانی در حوزه مدیریت […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین عباسی و هیأت همراه در سفر به عراق با نوری مالکی نخست وزیر پیشین عراق دیدار کردند.

رئیس جامعه‌المصطفی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دست‌آوردهای جامعه‌المصطفی، خطاب به نخست وزیر پیشین عراق تصریح کرد: از شما، که سابقه درخشانی در حوزه مدیریت سیاسی عراق دارید و همواره به وزیر علوم عراق برای همکاری با نمایندگی جامعه‌المصطفی در این کشور سفارش می‌کردید، سپاسگزاریم.

وی، با بیان این که خدمات شما در دوره مسئولیتتان، در تاریخ عراق ماندگار خواهد بود، یکی از خدمات دولت نوری مالکی را قطع دست بیگانگان از دخالت در امور عراق برشمرد و خاطرنشان ساخت: امیدوارم پیوند تاریخی ملت عراق و ایران استمرار داشته باشد و روز به روز گسترش یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به این که تاکنون، پنج‌هزار طلبه عراقی از جامعه‌المصطفی دانش‌آموخته شده‌اند و سه‌هزار نفر در حال تحصیل‌اند، تأکید نمود: امیدوارم مجوز رسمی تأسیس نمایندگی المصطفی در عراق به زودی صادر شود./۱۳۲۴/د۱۰۲/ب۱

[ad_2]