رئیس دفتر رئیس جمهوری، روز شنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و در دومین روز سفر به استان قم با دو تن از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد. به گزارش شهرکریمه، محمد نهاوندیان صبح امروز با حضور در دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت […]

رئیس دفتر رئیس جمهوری، روز شنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و در دومین روز سفر به استان قم با دو تن از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش شهرکریمه، محمد نهاوندیان صبح امروز با حضور در دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.
وی سپس در دفتر آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی حضور یافت و با این مرجع تقلید دیدار کرد.
نهاوندیان در این دیدارها، سلام رئیس جمهوری را به حضرات آیات مکارم شیرازی و موسوی اردبیلی ابلاغ کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهوری روز گذشته نیز با حضرات آیات مراجع تقلید جعفر سبحانی و لطف الله صافی گلپایگانی و حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سید علی سیستانی در ایران دیدار و گفت و گو و در جلسه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز شرکت کرد.
۸ شهریور ماه، سالروز شهادت محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران در سال ۱۳۶۰ به عنوان روز مبارزه با تروریسم و دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.