[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل مؤسسه شهرکریمه به همراه شماری از مدیران و مسؤولان این مؤسسه با حضور در مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی دیدار و گفت وگو کردند. در ابتدای این دیدار که با حضور حجت الاسلام خطیبی مدیرکل روابط عمومی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل مؤسسه شهرکریمه به همراه شماری از مدیران و مسؤولان این مؤسسه با حضور در مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی دیدار و گفت وگو کردند.

در ابتدای این دیدار که با حضور حجت الاسلام خطیبی مدیرکل روابط عمومی دائره المعارف فقه اسلامی و شماری از مدیران و دبیران خبرگزاری شهرکریمه همراه بود، حجت الاسلام محققی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات رسانه ای مؤسسه شهرکریمه ارائه کرد.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری شهرکریمه با رییس دائره المعارف فقه اسلامی

مدیرعامل خبرگزاری شهرکریمه گفت: خبرگزاری شهرکریمه از سال ۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده و دستاوردها و فعالیت های حوزه های علمیه و روحانیت را افزون بر زبان فارسی، به زبان های انگلیسی، عربی و اردو اطلاع رسانی می کند.

حجت الاسلام محققی اضافه کرد: افزون بر فعالیت خبرگزاری شهرکریمه، نشریه وسائل و پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل نیز به صورت تخصصی ماموریت های مشخصی را دنبال می کنند.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری شهرکریمه با رییس دائره المعارف فقه اسلامی

مدیرعامل خبرگزاری شهرکریمه در بخش دیگری از سخنان خود، دائره المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(ع) را مؤسسه و مرکزی معتبر و دارای تولیدات و محصولات علمی، پژوهشی و فقهی ارزشمند دانست و تاکید کرد که خبرگزاری شهرکریمه آماده همکاری و تعامل با این مؤسسه به منظور کارهای مشترک پژوهشی و علمی و نیز اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته است.

در ادامه این نشست که در فضایی صمیمی صورت گرفت، حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی فعالیت ها و اقدامات خبرگزاری شهرکریمه در تبیین و انعکاس دستاورهای علمی و پژوهشی حوزه های علمیه را ستود.

دیدار مدیرعامل شهرکریمه با رییس دائره المعارف فقه اسلامی

وی با بیان این که برای ما این جلسه و نشست، مبارک بود، از آمادگی مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی برای همکاری با خبرگزاری شهرکریمه خبر داد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام خطیبی مدیر روابط عمومی مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی و نیز مسؤولان و دبیران خبرگزاری شهرکریمه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و زمینه های تعامل و همکاری را مرور کردند. /۹۲۴/ج

گزارش تصویری مرتبط

[ad_2]