×
×

در راستای اجرای «طرح رقابت در خدمت» صورت می‌گیرد
دیدار مدیرکل جهاد کشاورزی قم با مردم

  • کد نوشته: 3300
  • در راستای اجرای طرح «رقابت در خدمت»، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم  با حضور در نماز جمعه قم با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت و به سؤالات آنان پاسخ می‌گویند. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، علی قاسمی ورجانی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی […]

    دیدار مدیرکل جهاد کشاورزی قم با مردم
  • در راستای اجرای طرح «رقابت در خدمت»، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم  با حضور در نماز جمعه قم با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت و به سؤالات آنان پاسخ می‌گویند.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، علی قاسمی ورجانی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مسؤولان ستاد نماز جمعه قم، اجرای «طرح رقابت در خدمت» در راستای منشور حقوق شهروندی و با هدف فراهم کردن ساز و کارهای ارتباط مستقیم و بی واسطه مردم با مسؤولان و آگاهی از مشکلات و مطالبات عمومی در بخش های مختلف، به عنوان رهنمود مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و اولویت مهم دولت، در قم به اجرا گذاشته شده است.

    مدیرکل روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قم اظهار کرد: در قالب این طرح، روزهای جمعه هر هفته و طی ساعت مقرر از ۱۰ الی ۱۱ صبح، مدیر یکی از ادارات و دستگاه‌های دولتی استان به اتفاق معاونین و کارشناسان مربوطه، در محل برگزاری نماز جمعه قم (مصلی قدس) مستقر شده و ضمن تبیین گزارش سازمان از تریبون نماز جمعه، دیداری چهره به چهره و صمیمی با مردم خواهند داشت.

    وی تصریح کرد: در همین راستا رئیس، معاونان و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان قم امروز از ساعت ۱۰ الی ۱۱ در محل مصلی قدس آماده پاسخگویی به سوالات مردم خواهند بود.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.