[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به همراه دیگر اعضای هیات رییسه این مجمع با حضور در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کردند. در این دیدار که روز پنجشنبه و در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به همراه دیگر اعضای هیات رییسه این مجمع با حضور در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که روز پنجشنبه و در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) انجام شد، در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گزارشی از فعالیت های مجمع ارائه کرد.

در ادامه این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، دیگر اعضای هیات رییسه مجمع نمایندگان نیز سخنان کوتاهی را بیان و از شخصیت علمی و انقلابی حضرت آیت الله مکارم شیرازی و مجاهدت های علمی و پژوهشی این مرجع تقلید تجلیل کردند.

اعضای هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین آغاز عمومی درس خارج حضرت آیت الله مکارم شیرازی که قرار است از روز یکشنبه ۲۲ دیماه در مسجد اعظم قم برگزار شود را مایه مسرت و خوشحالی اساتید، محققان و طلاب و فضلای حوزه دانستند.

اعضای حاضر در جلسه همچنین از آثار متعدد حضرت آیت الله مکارم شیرازی در زمینه های مختلف تجلیل و اهتمام ویژه این مرجع تقلید نسبت به مسائل مختلف حوزه های علمیه را ستایش کردند. /۹۲۴/ج

[ad_2]