×
×

آیت‌الله حسینی بوشهری :
دیپلمات‌ها و رسانه‌ها نگذارند زکزاکی فراموش شود

  • کد نوشته: 833
  • عضو مجلس خبرگان رهبری با درخواست از رسانه‌ها مبنی بر پیگیری همه‌جانبه برای آزادسازی این روحانی انقلابی، گفت: دیپلمات‌ها و رسانه ها تلاش کنند تا وضعیت شیخ زکزاکی به‌دست فراموشی سپرده نشود و هرچه سریع‌تر ایشان آزاد شوند.

    دیپلمات‌ها و رسانه‌ها نگذارند زکزاکی فراموش شود
  • آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری ، با اشاره به پیگیری وضعیت شیخ اظهار داشت: شیخ ابراهیم زکزاکی چهره انقلابی، دینی و مذهبی هستند که متأسفانه به علت فشار ارتش و دولت نیجریه در شرایط نامناسبی به سر می‌برند.

    وی بابیان اینکه باید به خاطر تهدیدهایی که متوجه ایشان و پیروانشان است اقدامات مؤثری انجام شود، خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌هایی که توسط فرزند این عالم بزرگوار داده‌شده ایشان نابینایی یکی از چشمانشان را ازدست‌داده و مشکلات دیگری هم پیدا کرده‌اند.

    عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید مسلمانان، علما و بزرگان اسلام حرکاتی حتی در قالب دیپلماسی برای نجات ایشان انجام دهند.

    وی با درخواست از رسانه‌ها مبنی بر پیگیری همه‌جانبه برای آزادسازی این روحانی انقلابی، عنوان کرد: رسانه‌ها و دیپلمات‌ها تلاش کنند تا وضعیت شیخ زکزاکی به‌دست فراموشی سپرده نشود و هرچه سریع‌تر ایشان آزاد شوند.

    بوشهری در ادامه گفت: اتفاقاتی که در عربستان، نیجریه و بحرین افتاده است نشان می‌دهد این کارها یک توطئه مشترک است که در مقابل علمای دین و چهره‌های شاخص مذهبی چنین رفتارهایی داشته باشند.

    وی بابیان اینکه باید اقداماتی هرچند مذاکره با دولت نیجریه انجام شود، عنوان کرد: باید همه دست‌به‌دست هم دهند تا این روحانی مظلوم و فدایی اسلام از چنگال مخالفان اسلام خارج شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید