دیگر چه باید می کردیم و نکردیم که آقای ظریف؟ امروز آقایان مانند برجام INSTEX را مبنای کار قرار داده اند و می‌خواهند آن را به هر نحوی حفظ کنند؛ INSTEX آخرین ورژن بیانیه غربی‌هاست که روی زمین هیچ اقدام صورت نگرفته است و می‌گویند می‌خواهیم در آینده شرکتی در اروپا ثبت کنیم که سه کشور برای کار تجاری با ایران سهام دار آن هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه ، سید جواد کریمی قدوسی در جمع مردم قم و نمازگزاران مسجد طفلان مسلم با اشاره به بیانات مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب افزود:دیگر چه باید می کردیم و نکردیم که آقای ظریف؟ امروز آقایان مانند برجام INSTEX را مبنای کار قرار داده اند و می‌خواهند آن را به هر نحوی حفظ کنند؛ INSTEX آخرین ورژن بیانیه غربی‌هاست که روی زمین هیچ اقدام صورت نگرفته است و می‌گویند می‌خواهیم در آینده شرکتی در اروپا ثبت کنیم که سه کشور برای کار تجاری با ایران سهام دار آن هستند.

وی ادامه داد: اصول انقلاب توسط کسی که در جایگاه رهبری قرار دارد حفظ می‌شود؛ ولی فقیه کسی است که تاکتیک‌ها را تغییر می‌دهد ولی اصول را همیشه حفظ می‌کند. بخش از پیام این مفهوم را می‌رساند که ما در این چهل سال دست از اصول برنداشتیم اما تغییر روش و تاکتیک داده‌ایم ولی هیچگاه با کسی بر سر اصول خود معامله نکرده‌ایم.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه اساسی ترین محور و نکته و عمود خیمه نظام ما ولایت فقیه است،  بیان کرد: در دوره امام خمینی(ره) با تئوری ولایت مخالفت می‌کردند ولی کسی جرأت نمی کرد نسبت به شخص امام تعرض داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این نوع جنگ دو روش به‌کار می‌برند که در روش اول نام می‌برند و خود آن شخص و اطرافیان و یارانش را مورد هدف قرار می‌دهند که این مسئله در نظام اسلامی که نگاه ویژه ای به جایگاه ولایت و رهبری وجود دارد خیلی خطرناک نیست.

وی ادامه داد: در همین انقلاب آقایان ما را از جنگ می‌ترساندند؛ نماینده مجلس در جلسه غیرعلنی گفت اگر شما همکاران به FATF  وCFT  رای  ندهید شاهد خواهید بود بازهم فرزندانتان یتیم و زنان بیوه می‌شوند، آمریکا به ما حمله خواهد کرد پس برای جلوگیری از این اتفاق رأی دهید تا کشور حفظ شود.

کریمی قدوسی ابراز کرد: دو ماه قبل در آمریکا دستور جلسه آنها بازخوانی تجربه فروپاشی شوروی سابق بوده است، نسل جدید نسل زمان شوری را بازخوانی کرده اند و دیده‌اند که چه شباهتی بین شوروی آن زمان با ایران امروز وجود دارد پس می‌توان ایران را با تجربه فروپاشی شوروی از پای درآورد.

نمایند مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در مسئله برجام کدام بند و ماده که برای ایران ایجاد تکلیف کرده بودند را ما انجام ندادیم؟ ما صددرصد همه را انجام دادیم و ۱۰ گزارش هم آژانس داد که ایران تمام تعهدات خود را انجام داده است.