[ad_1] مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به اینکه کادر درمانی قم برای اولین بار ویروس کرونا را شناسایی و سپس اعلام کردند، گفت: در روزهای اول اعلام شیوع کرونا همه ارگان‌ها و نهادها برای کنترل بیماری و کمک به درمان بیماران وارد عمل شدند. فرماندار قم افزود: در پیک اول کرونا […]

[ad_1]

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به اینکه کادر درمانی قم برای اولین بار ویروس کرونا را شناسایی و سپس اعلام کردند، گفت: در روزهای اول اعلام شیوع کرونا همه ارگان‌ها و نهادها برای کنترل بیماری و کمک به درمان بیماران وارد عمل شدند.

فرماندار قم افزود: در پیک اول کرونا ما با هم‌دلی، همکاری و روحیه جهادی همه نهادها از نیروهای مسلح تا طلاب حوزه علمیه قم موفق شدیم شیوع این ویروس را کنترل کنیم.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی هر روز و براساس یافته‌های جدید تغییر کرده، گفت: امروز زدن ماسک، شستن دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری از اصول بهداشتی است که توصیه می‌شود همه برای قطع روند شیوع ویروس رعایت کنند.

حیدری با تاکید بر اینکه در روزهای اول شیوع کرونا در قم ماسک تولید نمی‌شد، گفت: با همت هم نهادها امروز توانایی تولید روزانه ۶۰۰ هزار عدد ماسک در استان قم داریم.

وی با اشاره به تولید روزانه ۳۳۰ تا ۳۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه در قم، گفت: نیاز استان حدوداً روزانه ۲۵۰ هزار عدد ماسک در روز است که ما مازاد تولید را برای پیک احتمالی زمستان ذخیره‌سازی می‌کنیم.

[ad_2]