×
×

ذوالنور: موافقت من با CFT کذب محض است

  • کد نوشته: 21258
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی اظهار نظر اخیر علیرضا رحیمی عضو این کمیسیون توضیحاتی را ارائه کرد. وی در مطلبی که آن را در اختیار شهرکریمه قرار داده است، تصریح کرد: این مطلب که پس از […]

    ذوالنور: موافقت من با CFT کذب محض است
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی اظهار نظر اخیر علیرضا رحیمی عضو این کمیسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

    وی در مطلبی که آن را در اختیار شهرکریمه قرار داده است، تصریح کرد: این مطلب که پس از درج شروط پیشنهادی مرکز پژوهشهای مجلس در لایحه دولت درباره پیوستن به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم ـ CFT ـ همه مخالفان در کمیسیون امنیت ملی به این لایحه رای مثبت دادند کذب محض است.

    نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشروح مذاکرات کمیسیون از جمله اظهارات خودش در مخالفت با CFT موجود است، بیان کرد: این اکاذیب و اتهامات نمی‌تواند چهره کریه و محتوای دشمن پسند CFT را روتوش و زمینه بسته شدن بیشتر راه دور زدن تحریم‌ها را فراهم کند.

    بر اساس این گزارش علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس اخیراً عنوان کرده بود: پس از درج شروط پیشنهادی مرکز پژوهش‌های مجلس به لایحه دولت، همه مخالفان از جمله آقای ذوالنوری در کمیسیون امنیت به CFT رای مثبت دادند.

    انتهای پیام/۲۲۵۸

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.