[ad_1] به گزارش خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان به رئیس جمهور برای تأخیر سازمان محیط زیست به درخواست احداث رصدخانه سیاه سنگ شهرستان نور و همچنین تأخیر در معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی آموزشی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان به رئیس جمهور برای تأخیر سازمان محیط زیست به درخواست احداث رصدخانه سیاه سنگ شهرستان نور و همچنین تأخیر در معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی آموزشی برای سال تحصیلی جدید تذکر داد.

اسماعیلی به وزیر راه برای بی‌توجهی به مشکلات ساکنان مسکن مهر شهرستان سرخ رود و ایمن‌سازی گردنه‌های خطرناک حوزه انتخابیه تذکر داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت گفت: چرا پروژه‌های نیمه تمام درمانگاه‌های حوزه انتخابیه به اتمام نمی رسد و همچنین نسبت به کمبود پزشک متخصص در بیمارستان شهدای محمودآباد و امام خمینی نور اقدامی نمی‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس به رئیس جمهور در مورد تأخیر در معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی آموزشی برای سال تحصیلی جدید تذکر داد.
 

انتهای پیام/

[ad_2]