[ad_1] محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: در جدیدترین رنکینگ پاراتکواندوکاران جهان در ماه «ژوئن» ۲۰۱۹ محمدرضا شعبانی ورزشکار قمی در وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) در رده ششم قرار گرفت و همچنان در جمع برترین های دنیا قرار دارد. وی افزود: این ورزشکار قمی که با حمایت هیئت ورزش های جانبازان و […]

[ad_1]

محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: در جدیدترین رنکینگ پاراتکواندوکاران جهان در ماه «ژوئن» ۲۰۱۹ محمدرضا شعبانی ورزشکار قمی در وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) در رده ششم قرار گرفت و همچنان در جمع برترین های دنیا قرار دارد.

وی افزود: این ورزشکار قمی که با حمایت هیئت ورزش های جانبازان و معلولین و هیئت تکواندو در مسابقات داخلی و برون مرزی شرکت می کند سابقه حضور در چند مرحله مسابقات آسیایی و جهانی را در کارنامه دارد.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به حضور تیم بسکتبال با ویلچر اراک در قم گفت: تیم بسکتبال با ویلچر قم در ۲ دیدار دوستانه در قم برابر تیم هیئت اراک مغلوب شد به طوری که تیم هیئت اراک توانست با نتایج ۵۴ بر ۴۴ و ۴۳ بر ۳۷ در هر دو دیدار برابر بسکتبالیست های قمی پیروز شود.

پیروز منش بیان داشت: در بخش تیم های لیگی ورزش معلولان قم، باشگاه ایثار امسال در تلاش برای حضور در لیگ برتر است البته همه چیز در مورد حضور ایثار که سال گذشته با نام ایثار شیمیدر در لیگ دسته اول حضور داشت به مسائل مالی بستگی دارد.

وی با اشاره به وضعیت والیبال نشسته قم عنوان کرد: فصل گذشته به دلیل کمبود منابع مالی نتوانستیم در لیگ برتر والیبال نشسته حضور داشته باشیم و حسین گلستانی ملی پوش قمی نیز به عنوان یکی از بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز برای این تیم به میدان رفت. همچنین در فصل آتی در صورتی که بتوانیم منابع مالی مورد نظر را مهیا کنیم می توانیم در لیگ تیم داشته باشیم.

[ad_2]