به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم، ، سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری شهر قم شامگاه دوشنبه در نشست شورای سازگاری مدیریت بحران استان شهر قم که در محل سالن امام جواد (ع) استانداری شهر قم برگزار گردید، اظهار کرد: با توجه به نقطه وصل […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم، ، سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری شهر قم شامگاه دوشنبه در نشست شورای سازگاری مدیریت بحران استان شهر قم که در محل سالن امام جواد (ع) استانداری شهر قم برگزار گردید، اظهار کرد: با توجه به نقطه وصل شدن استان شهر قم به ۱۷ استان دیگر و هم‌چنین رفت و آمد هر ساله ۱۶۵ میلیون خودرو باید در راستای عملیات رزمایش زمستانی مطلوب‌تر و با دقت بیشتری اجرا گردد.

وی اضافه کرد: رزمایش امداد جاده‌ای و عملیات زمستانی از ۲۲ آذرماه آغاز خواهد گردید و برای اجرای موفق این رزمایش برنامه‌ریزی مناسب و سرعت عمل زیادتر موردنظر هست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شهر قم در این نشست اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سال کنونی برای برپایی رزمایش زمستانی آمادگی کامل دارد و تنها معضل کلیدی ما نبود پایگاه امداد و رهایی در جاده گرمسار هست که باید پیگیری گردد.

ابوالفضل جمالی گفته بود: سال گذشته برای مسافران در جاده مانده در مسیر‌های منتهی به استان شهر قم البسه گرم و جیره خشک ذخیره گردید و راهداری‌ها در جاده‌ها رزمایش زمستانی را به شکل مطلوبی اجرا کردند.

سرپرست استانداری شهر قم گفته بود: دستگاه‌های دولتی هم برای بیمه اموال منقول و غیر منقول خود اقدام و با سازگاری رزمایش صفر را ماهیانه برگزار کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شهر قم یادآور گردید: سال کنونی ۲۳۳ دستگاه ماشین ادوات راهداری و هم‌چنین ۳۲۳ نیروی راهداری و ۶ هزار و ۴۷۱ تن شن و ماسه برای رزمایش زمستانی آماده شده هست برای این امر ۲۳۰ میلیون تومان ارزش هزینه شده هست.