×
×

رسانه‌های معاند بدانند که حرم‌های اهل بیت(ع) تعطیل شدنی نیستند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 30176
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر یکشنبه در مراسم آغاز رزمایش «همدلی و احسان» که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، با تأکید بر اینکه امور خیر در حرم اهل بیت (س) تعطیل بردار نیست، افزود: امسال با وجود بسته بودن درب‌های حرم مطهر […]

    رسانه‌های معاند بدانند که حرم‌های اهل بیت(ع) تعطیل شدنی نیستند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر یکشنبه در مراسم آغاز رزمایش «همدلی و احسان» که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، با تأکید بر اینکه امور خیر در حرم اهل بیت (س) تعطیل بردار نیست، افزود: امسال با وجود بسته بودن درب‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به علت شرایط پیش آمده، از توجه مردم به این مکان مقدس کاسته نشده است و امور خیر در این حرم و دیگر اماکن مقدس نیز تعطیل نمی‌شود.

    وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درخواست آغاز رزمایش همدلی و احسان از حرم مطهر را داشته‌اند که این اقدام امروز انجام شده است.

    امام جمعه قم حرم اهل‌بیت (س) را محل امن و امید مردم دانست و افزود: رسانه‌های معاند خارجی باید بدانند حرم‌ها در صورت تعطیلی نیز تعطیل بردار نیست و در انجام امور خیر فعال است و مردم صراط مستقیم را فراموش نمی‌کنند.

    وی تصریح کرد: امام علی (ع) و حضرت خدیجه (س) و امام حسن مجتبی (ع) در سخت‌ترین شرایط زندگی خود احسان و کمک به دین را فراموش نکردند.

    آیت الله سعیدی با اشاره به شخصیت بالای حضرت خدیجه (س)، افزود: ایشان همه زندگی خود را برای دین و پیامبر اسلام (ص) فدا کردند.

    وی با بیان اینکه هیچ اقدام بزرگی بدون تعاون صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: اگر تعاون وجود نداشته باشد، نتیجه آن تشکیل داعش و دیگر گروه‌های خرابکار می‌شود.

    نماینده ولی فقیه در استان قم ادامه داد: عمل خیر باید بر اساس تقوای الهی و ترس از خدا باشد تا مورد رضایت الهی واقع شود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.