[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در نخستین جلسه شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی باید اقداماتی انجام دهد که تخلفی در خصوص انتخابات صورت نگیرد. وی اظهار کرد: همه دستگاه‌های مربوطه باید وظیفه […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در نخستین جلسه شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی باید اقداماتی انجام دهد که تخلفی در خصوص انتخابات صورت نگیرد.

وی اظهار کرد: همه دستگاه‌های مربوطه باید وظیفه خود را در امر مهم انتخاباتی درست انجام دهند تا حق اصلی که برای مردم است درست به سرانجام برسد. مردم در تمام عرصه‌ها ثابت کردند که از ما مسؤولان در حفظ و حراست از اهداف نظام جلوتر هستند . مردم باید احساس کنند که مسؤولان در حفظ حقوقشان بسیار جدی هستند.

رئیس کل دادگستری استان گفت: اصل بی طرفی و حفظ امنیت جزو واجبات هر جامعه ای از جمله انتخابات است. وظیفه دیگر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی این است که کاندیداها برای مردم درست و واقعی معرفی شوند.

مظفری گفت: شعب ویژه انتخاباتی در قم تشکیل خواهد شد و طبق قانون به تخلفات و جرایم مربوط به انتخابات به قید فوریت رسیدگی خواهد شد.

وی گفت : در پایان انتخابات عملکرد تمام دستگاه‌های مربوطه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و به اطلاع اعضای ستاد خواهد رسید.

[ad_2]