به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه‌های استان شهر قم دوشنبه تمام شد و در انتهاء دیدارهای این هفته و در فاصله ۲ هفته مانده به انتهاء لیگ دو تیم ۱۹ امتیازی هما و عرفان گستر در صدر جدول قرار […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه‌های استان شهر قم دوشنبه تمام شد و در انتهاء دیدارهای این هفته و در فاصله ۲ هفته مانده به انتهاء لیگ دو تیم ۱۹ امتیازی هما و عرفان گستر در صدر جدول قرار دارند.

در بالای جدول، تیم هما در ادامه روند موفق خود ۲ بر صفر عقاب را مغلوب کرد و ۱۹ امتیازی شد اما در دیدار جالب و عجیب تیم‌های عرفان گستر و اتحاد نتیجه عجیبی رخ داد و عرفان گستر ۲۴ بار دروازه تیم اتحاد، تیم بدون امتیاز و قعرنشین را که ضعیف‌ترین تیم لیگ شمرده می‌شود، گشود و با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل خوب تر در صدر ایستاد.

تیم قهرمان لیگ ۱۰ تیمی فوتبال نوجوانان استان شهر قم، به عنوان نماینده استان شهر قم در لیگ فوتبال منطقه های کشور شرکت می‌کند.

در انتهاء دیدارهای هفته هفتم بعد از تیم‌های ۱۹ امتیازی عرفان گستر و هما و ۱۵ امتیازی مهام پلیمر، تیم‌های شاهین با ۱۳ امتیاز و پیام با ۹ امتیاز چهارم و پنجم می باشند.