[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید مرتضی سقائیان نژاد شامگاه شنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی استان قم در شبستان حضرت فاطمه زهرا (س) حرم کریمه اهل بیت (ع) اظهار داشت: روابط عمومی همانند گلبول‌های سفید و قرمز است که می‌تواند هم به داخل نهاد مربوط خودش نفس تازه وارد کند و از طرفی نیز […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید مرتضی سقائیان نژاد شامگاه شنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی استان قم در شبستان حضرت فاطمه زهرا (س) حرم کریمه اهل بیت (ع) اظهار داشت: روابط عمومی همانند گلبول‌های سفید و قرمز است که می‌تواند هم به داخل نهاد مربوط خودش نفس تازه وارد کند و از طرفی نیز می‌تواند در برابر تهاجم‌ها مقابله و از مجموعه دفاع کند.

وی ابراز داشت: اصل کار روابط عمومی اطلاع رسانی است که ابتدا باید علم و فن این کار را در اختیار داشت تا بتوانیم رضایتمندی مخاطبان در داخل و خارج از سازمان را فراهم کنیم که این امر خود یک هنر است.

شهردار قم افزود: متأسفانه رسم است که در جاهایی که نیرو مازاد است او را به روابط عمومی انتقال می‌دهند و یا بودجه‌های روابط عمومی پس از پایان تخصیص بودجه به بخش‌های دیگر لحاظ می‌شود که این موارد نشان از عدم شناخت صحیح جایگاه روابط عمومی است.

وی تأکید کرد: روابط عمومی‌های استان باید با هم هماهنگی لازم داشته باشند و آموزش‌های لازم را در این عرصه پشت سر بگذرانند.

سقائیان نژاد عنوان کرد: امروز دنیای ارتباطات و اطلاعات است که باید از ظرفیت‌ها و ابزارهای رسانه‌ای در راستای انتشار تولید محتواها بهره برد تا بتوان از سازمان محل خدمت خود حراست کرد.

[ad_2]