به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مستند «مردی با آرزوی های بزرگ» روایتی هست از چرایی و چگونگی شهادت مرتضی حسین پور و محسن حججی  در عملیاتی که اهمیتی حیاتی برای نیروهای مقاومت و ارتش سوریه داشت.  افسرانی کارکشته که جنگ در کوهستان، شهرها و دشت های […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مستند «مردی با آرزوی های بزرگ» روایتی هست از چرایی و چگونگی شهادت مرتضی حسین پور و محسن حججی  در عملیاتی که اهمیتی حیاتی برای نیروهای مقاومت و ارتش سوریه داشت. 
افسرانی کارکشته که جنگ در کوهستان، شهرها و دشت های باز را بلد بودند؛ کسانی نظیر مرتضی حسین پور و یا همان حسین قمی.  
  شهید قمی ابتدا به سوریه رفت اما با هجوم داعش به عراق برای کمکِ ِفرماندهان بسیج مردمی به این کشور فراخوانده شد. اوسرانجام در مرداد ۱۳۹۶ در یورش داعش به یکی از پایگاه های مقاومت شهید شد. همان روزی که تروریست ها توانستند یکی از نیروهای مرتضی حسین پور یعنی محسن حججی را ابتدا اسیر کنند و بعد به شهادت برساند. 
  مستند «مردی با رؤیاهای بزرگ» کاریست از گروه سیاسی شبکه دو  و مرکز مستند واقعیت به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی موهبت اللهی که جمعه ۲۶ مردادماه ساعت ۲۲:۰۰ روانه آنتن می گردد.