[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در پیام سعید نمکی به نخستین همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت در عرصه سلامت که با حضور علما و مراجع عظام تقلید در شهر مقدس قم برگزار شد آمده است: گرچه گره‌گشایی از همه کارهای سخت بندگان خداوند در شرایط درماندگی، دردمندی و نیاز توسط دست‌های مهربان نیکوکاران پاک […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در پیام سعید نمکی به نخستین همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت در عرصه سلامت که با حضور علما و مراجع عظام تقلید در شهر مقدس قم برگزار شد آمده است: گرچه گره‌گشایی از همه کارهای سخت بندگان خداوند در شرایط درماندگی، دردمندی و نیاز توسط دست‌های مهربان نیکوکاران پاک طینت همواره ارزشمند است، مع الاصف و بدون تردید جایگاه خیرین سلامت که در راستای التیام آلام بندگان نیازمند در اوج ابتلا به دردهای جانکاه تلاش می‌کنند نزد پروردگار بزرگ اجر و منزلتی وصف ناپذیر دارد.

در ادامه این پیام عنوان شده است: اثرات جاری و ساری این دست‌های مهربان، نیات پاک و دل‌های سرشار از محبت به مردم را در همه جای ایران اسلامی می‌توان دید. مهربانی که با گذشت فراوان در راه رضای خالق عاشقانه به کمک دردمندان نیازمند کشور شتافته از خود آثار ماندگار و خیراتی جاودانه به یادگار نهاده‌اند.

وزیر بهداشت در ادامه پیام خود به این همایش افزود: روحانیت معزز که همواره پیشتاز در عرصه‌های نیکوکاری و گره‌گشایی از امور مردم بوده در این مهم نیز پیوسته پرچم‌دار و پیشرو بوده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ضمن ابراز تأسف و غبن از عدم امکان حضور در آن جمع ارجمند به عنوان خدمتگزار کوچک مردم، مراتب سپاس و امتنان خویش را از همه خیرین سلامت بخصوص روحانیت عالی‌قدر خیر تقدیم می‌نمایم و برای همگان عاقبتی سرشار از خیر و برکت و تندرستی و پاداشی بیکران در دنیا و آخرت آرزومندم.

[ad_2]