×
×

روحیه انقلابی و پرهیزگاری ویژگی ممتاز آیت الله ممدوحی بود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 35244
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، آیت الله نوری همدانی در پیام تسلیت درگذشت آیت الله ممدوحی گفت: روحیه انقلابی و دفاع از آرمان امام راحل و رهبری حسنه ماندگار زندگی آن عالم پرهیزگار بود. متن این پیام به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِإِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَدر ایام غم و اندوه اهلبیت […]

    روحیه انقلابی و پرهیزگاری ویژگی ممتاز آیت الله ممدوحی بود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، آیت الله نوری همدانی در پیام تسلیت درگذشت آیت الله ممدوحی گفت: روحیه انقلابی و دفاع از آرمان امام راحل و رهبری حسنه ماندگار زندگی آن عالم پرهیزگار بود.

    متن این پیام به شرح زیر است:

    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
    إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
    در ایام غم و اندوه اهلبیت علیهم السلام خبر ارتحال عالم ربانی و محقق گرانمایه آیت الله آقای حاج شیخ حسن ممدوحی رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب شد.
    این شخصیت بزرگوار در تقوا و تدین در تواضع و اخلاق و ساده زیستی و متانت ممتاز بود.
    آثارقلمی ایشان در ابعاد مختلف خصوصاً عرض ارادت به نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و همچنین تربیت شاگردان فراوان و روحیه انقلابی و دفاع از آرمان امام راحل و رهبری حسنه ماندگار زندگی آن عالم پرهیزگار بود.
    اینجانب رحلت این استاد برجسته حوزه علمیه قم را به پیشگاه مولا و سرورمان حضرت بقیه الله الأعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و حوزه‌های علمیه و خانواده و شاگردان ایشان تسلیت عرض نموده و علو مقام و حشر با صالحان و ابرار و اولیا الهی را برای آن فقید سعید از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
    حسین نوری همدانی
    پنجم صفرالمظفر ١۴۴٢

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.