معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: روز به روز مسؤولیت هیأت های مذهبی در برابر انحرافات جامعه بیشتر می شود و باید با دقت کارهای دشمن را بررسی کرد و با تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) گام های مؤثری در جهت نشاط دینی و تعمیق ایمان و باورهای دینی مردم برداشت و از این پیچ خطرناک تاریخی به سلامت عبور کنیم.

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین رضا آشتیانی در همایش فاطمی هیأت های مذهبی قم که شنبه شب در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به استفاده از ظرفیت هیأت های مذهبی عنوان کرد: رهبری بارها بر استفاده از ظرفیت هیأت های مذهبی که دارای نیروی انسانی سالم، متین، دلسوز، حسینی و ولایی هستند تأکید کرده اند.

وی افزود: اجتماع و هم افزایی هیأت های مذهبی و انجام کارهای جمعی باعث شده است که پیشرفت چشمگیری در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی این هیأت ها به وجود بیاید و باید استفاده از این ظرفیت های بالا در دستور کار قرار گیرد.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: تشکل های مردمی هیأت ها در قم که متشکل از نیروهای فیهم، بصیر و انقلابی است می تواند در مسیر تداوم انقلاب کمک های فراوانی کند و باید این هدف را با استفاده از برنامه های جمعی اجرا کرد.

وی افزود: وظیفه شورای هیأت های مذهبی در این موضوع بسیار مهم و در عین حال سنگین است به ویژه در ایام تبلیغ که میهمانان مختلفی به عنوان مداح و سخنران به هیأت ها دعوت می شوند این مسؤولیت بیشتر می شود و باید دقت بیشتری به خرج داد تا افرادی دعوت شوند که در خط ولایت فقیه و در مسیر آرمان های انقلاب باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به برنامه ریزی دشمن در جهت کمرنگ کردن معنویات در جامعه ابراز کرد: دشمن تمام توان خود را برای مقابله با مردم ایران اسلامی متمرکز کرده است و سعی می کند به هر طریقی خانواده ها را از محبت اهل بیت(ع) دور کند.

وی خاطرنشان کرد: روز به روز مسؤولیت هیأت های مذهبی در برابر انحرافات جامعه بیشتر می شود و باید با دقت کارهای دشمن را بررسی کرد و با تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) گام های مؤثری در جهت نشاط دینی و تعمیق ایمان و باورهای دینی مردم برداشت و از این پیچ خطرناک تاریخی به سلامت عبور کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: همان گونه که خداوند در قرآن فرموده است« الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا» اگر ما در مسیر الهی گام برداریم خداوند هم ما را هدایت کرده و از ما حمایت خواهد کرد و ما باید در مسیر اهل بیت(ع) و تبلیغ دین و حمایت از ولایت فقیه گام برداریم.