معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آتش‌سوزی یکی از اتاقهای هتل «مضیف الحسن» به‌عنوان محل اقامت زائران ایرانی در شهر نجف اشرف گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی به‌موقع مهار شد و تمامی زائران ایرانی در سلامت کامل هستند. شهرکریمه/ حمید محمدی درباره جزئیات آتش‌سوزی هتل «مضیف الحسن» در نجف اشرف […]

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آتش‌سوزی یکی از اتاقهای هتل «مضیف الحسن» به‌عنوان محل اقامت زائران ایرانی در شهر نجف اشرف گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی به‌موقع مهار شد و تمامی زائران ایرانی در سلامت کامل هستند.

شهرکریمه/ حمید محمدی درباره جزئیات آتش‌سوزی هتل «مضیف الحسن» در نجف اشرف که محل اقامت زائران ایرانی است، اظهار کرد: شامگاه دوشنبه، آتش‌سوزی مختصری در یکی از اتاقهای زائران بر اثر اتصالی برق به‌ وجود آمد اما این حادثه به‌سرعت مهار شد.

وی ادامه داد: تعدادی از زائران مستقر در هتل به‌دلیل دودگرفتگی دچار تنگی نفس و مصدومیت شدند که به‌صورت سرپایی توسط پزشکان مورد مداوا قرار گرفتند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد:‌ خوشبختانه این آتش‌سوزی مختصر به‌موقع توسط آتش‌نشانان مهار شد و تمامی زائران مستقر در هتل «مضیف الحسن» در سلامت کامل هستند؛ وضعیت هتل نیز پس از چند ساعت به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش تسنیم، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز علت این حادثه را اتصالی برق عنوان کرد و گفت: با امدادرسانی به‌موقع جمعیت هلال احمر، حال تمامی مصدومان بعد از درمان سرپایی مطلوب است.

جمعی از زائران کاروانهای ایرانی استانهای قم و هرمزگان در حال حاضر در هتل «مضیف الحسن» نجف اشرف حضور دارند و وضعیت هتل نیز در شرایط عادی قرار دارد.