[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، هفته چهارم مسابقات فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های ایران در سالن شهدای دروازه‌ ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم با جدال تیم‌های افق قم و سایپا تهران پیگیری شد و در پایان تیم میهمان با نتیجه قاطع سه بر صفر به برتری رسید. در […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، هفته چهارم مسابقات فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های ایران در سالن شهدای دروازه‌ ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم با جدال تیم‌های افق قم و سایپا تهران پیگیری شد و در پایان تیم میهمان با نتیجه قاطع سه بر صفر به برتری رسید.

در این مسابقه تیم سایپا با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۷ و ۲۵ بر ۱۵ تیم افق قم را با یک ناکامی دیگر در لیگ برتر والیبال بانوان کشور مواجه کرد، تا این تیم که نخستین‌بار در لیگ برتر حضور یافته از تمامی بازی‌های این فصل خود با دست خالی میدان را ترک کرده و در انتهای جدول قرار بگیرد.

شکست افق مقابل تیم زنان سایپا، قدرتمندترین و پرهزینه‌ترین تیم والیبال ایران نتیجه غیر قابل انتظاری نبود، مسابقه‌ای که می‌توان از آن به عنوان یک نبرد تمام عیار بین دارا و ندار یاد کرد، گرفتن ۱۵ پوئن از تیمی که استخوان‌بندی تیم ملی را دارد شاهکار تیم زنان قم افق در ست سوم این رقابت بود و نمایش ست سوم نشان داد آنچه افق به طور طبیعی ندارد تجربه لیگ برتر و خودباوری بین بازیکنان این تیم است.

سرمربی تیم والیبال افق قم پس از باخت خانگی برابر سایپا در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان کشور به خبرنگار ما گفت: برابر تیمی بازی کردیم که بهترین‌های والیبال ایران را در اختیار دارد و تقریباً همین تیم در مسابقات قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی حاضر بود، با این حال عملکرد افق راضی کننده بود ولی چیزی که کمتر از آنها داشتیم تجربه بود.

سعیده‌سادات خلیلی تصریح کرد: بازیکنان ما تجربه حضور و بازی در لیگ برتر باشگاه‌های ایران را ندارند ولی وقتی می‌توانند از تیم مطرح و با سابقه سایپا ۱۵ امتیاز بگیرند یعنی توان فنی در آنها وجود دارد و تیم باید با عوامل دیگر مثل جسارت، تجربه و حمایت، مورد تقویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم، امیدوارم در نیم فصل دوم به تیم منسجم‌تر و سرسخت‌تری برای رقبا تبدیل شویم، سه بازی برگزار کرده‌ایم و هر سه حریف ما، قطعاً سه تیم برتر لیگ امسال خواهند بود، این فرصتی استثنایی برای تک تک ما بود که در شرایط بازی با بهترین و متمول‌ترین تیم‌های ایران قرار بگیریم.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]