[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام علی قنواتی مدیر مدرسه علمیه معصومیه در حاشیه مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه شهید حقانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش شهدای گرانقدر در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی گفت: حکومت اسلامی یکی از نعمت های بزرگی به شمار می آید که عاید […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام علی قنواتی مدیر مدرسه علمیه معصومیه در حاشیه مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه شهید حقانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش شهدای گرانقدر در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی گفت: حکومت اسلامی یکی از نعمت های بزرگی به شمار می آید که عاید ملت ایران شده است.

وی ادامه داد: یکی از الطاف و نعمات خفیه الهی برای طلاب و فضلای حوزه علمیه و جامعه اسلامی آن است که در زمانه ای زیست می کنند که حکومتش حکومتی الهی و اسلامی است و به واسطه این نعمت بزرگ از نعمات فراوانی بهره مند هستیم.

حجت الاسلام قنواتی با بیان اینکه دین و احکام الهی در جامعه ما به واسطه خون پاک شهیدان محقق شده است، عنوان کرد: ایثارها و فداکاری های بزرگان حوزه علمیه و شهدای گرانقدر نیز در این مسیر نورانی بسیار حائز اهمیت و نقش آفرین است.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه با اشاره به ضرورت خنثی کردن حرکات جریاناتی که در راستای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت و یاد شهدا در جامعه حرکت می کنند، گفت: ادامه دادن حرکت شهدا و زنده نگه داشتن یاد آن بزرگواران امروز از ضروری ترین کارها است.

وی برگزاری مراسم یادواره شهدا در مدارس علمیه را در امتداد گفتمان گسترش ایثار و شهادت در جامعه تلقی کرد و ادامه داد: ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا برای ما طلاب بسیار بیشتر است؛ این حرکت باید در سایر مدارس علمیه ادامه پیدا کند و ما در همه مدارس شاهد یادواره های شهدا و امتداد علمی و عملی مسیر شهدای عزیز باشیم.

حجت الاسلام قنواتی در پایان با اشاره به خدمات مدرسه علمیه شهید حقانی به انقلاب یادآور شد: این مدرسه مبارکه خدمات بزرگی برای انقلاب داشته و بزرگان بسیاری در آن رشد کرده و وارد عرصه ایثار و شهادت شده اند./۸۴۱/

[ad_2]