×
×

زیباسازی محدوده‌ غرفه‌های بازیافت برای آشنایی مردم با کارکرد آنها

  • کد نوشته: 23382
  • [ad_1] سیدعبدالله میرابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه یکی از مشکلات در حوزه غرفه‌های بازیافت شهر مباحث ساختاری است، اظهار کرد: در حوزه ساختاری محدودیت داریم و مردم عموما با کارکرد غرفه‌های بازیافت در شهر آشنا نیستند. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه سعی داریم […]

    زیباسازی محدوده‌ غرفه‌های بازیافت برای آشنایی مردم با کارکرد آنها
  • [ad_1]

    سیدعبدالله میرابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه یکی از مشکلات در حوزه غرفه‌های بازیافت شهر مباحث ساختاری است، اظهار کرد: در حوزه ساختاری محدودیت داریم و مردم عموما با کارکرد غرفه‌های بازیافت در شهر آشنا نیستند.

    مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه سعی داریم با اقدامات زیباسازی بدنه و محدوده، کارکرد غرفه بازیافت را به شهروندان بشناسانیم، تصریح کرد: در کنار این مسائل تلاش کردیم غرفه‌ها تا حد امکان مباحث انگیزشی را بیشتر داشته باشند و هدایا و جوایز بهتری را به مردم بدهیم.

    میرابراهیمی با تاکید بر اینکه حداقل پسماند خشکی که عملکرد روزانه غرفه‌های بازیافت بوده حدود ۱۴۰ کیلو است، گفت: در برخی غرفه‌های بازیافت تا روزانه ۶۰۰ کیلو پسماند خشک از شهروندان دریافت می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه یکی از ضروریات مدیریت پسماند توجه به مساله تفکیک از مبدا است، خاطرنشان کرد: به همین خاطر طی سال‌های اخیر رویکرد ویژه‌ای را در این زمینه اتخاذ کرده و ضمن ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات لازم در این زمینه آموزش شهروندان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

    انتهای پیام/۷۸۰۲۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.