[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از حوزه هنری استان قم، این نخستین مرحله ساخت ویدئو کلیپ‌های این چنینی‌ست که با همکاری حوزه هنری استان قم و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ساخته می‌شوند. کارگاه اولین تجربه، دوره فراگیر آموزش تئاتر حوزه هنری قم است که تا کنون ۵ دوره‌ی آن برگزار […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از حوزه هنری استان قم، این نخستین مرحله ساخت ویدئو کلیپ‌های این چنینی‌ست که با همکاری حوزه هنری استان قم و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ساخته می‌شوند.

کارگاه اولین تجربه، دوره فراگیر آموزش تئاتر حوزه هنری قم است که تا کنون ۵ دوره‌ی آن برگزار شده و هم‌اکنون هنرجویان ادوار مختلف آن به فعالیت در گروه‌های مختلف تئاتر یا فیلم‌سازی مشغول هستند.

در مرحله دوم طرح ساخت ویدئو کلیپ‌های بهاری و کرونایی با فراخوان از عموم علاقمندان ویدئوهای ارسالی از سوی مردم ارزیابی و منتشر خواهند شد.

این کلیپ‌ها به مرور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهند شد.

قمپز مجازی از راه می‌رسد

به دنبال گسترش ویروس کرونا و با هدف شکستن زنجیره انسانی گسترش این ویروس، محفل طنز قمپز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

با دعوت واحد آفرینش‌های ادبی این حوزه طنزپردازان قمی با ارسال ویدئو شعرخوانی خود آخرین محفل قمپز سال ۱۳۹۸ را در آخرین چهارشنبه سال برگزار می‌کنند.

موضوع ویژه این محفل قم و کرونا، رعایت بهداشت عمومی و نوروز است.

شایان ذکر است که علاوه بر طنزپردزان قمی جمعی از طنزپردازان شناخته شده کشور نیز با ارسال ویدئو شعرخوانی خود در این محفل حضور خواهند داشت.

ویدئوهای ارسالی از ساعت ۱۹ تا ۲۱ روز ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۸ در کانال تلگرامی قمپز به نشانی @qompoz بارگزاری می‌شود و علاقمندان می‌توانند از منازل خود و با مراجعه به نشانی یاد شده در آخرین قمپز سال ۱۳۹۸ شرکت کنند.

این سومین محفل شعرخوانی شاعران قمی است که با گسترش ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

قمپز مجازی با همکاری حوزه هنری قم و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار می‌شود.

[ad_2]