[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۶۰ رأس دام از یک دامداری در یکی از روستاهای قم، بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت. وی گفت: در ادامه کارآگاهان با برنامه ریزی‌های انجام شده […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۶۰ رأس دام از یک دامداری در یکی از روستاهای قم، بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه کارآگاهان با برنامه ریزی‌های انجام شده در روند تحقیقات تخصصی و انجام اقدامات پلیسی، متهم اصلی را شناسایی که با هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه تحقیقات مأموران، نامبرده به سرقت ۶۰ رأس گوسفند اعتراف و در نهایت ۳ تن از همدستان وی نیز دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سردار آقاخانی در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای افزایش احساس امنیت در جامعه و احقاق حقوق شهروندان به صورت شبانه روزی در تلاش است، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون انواع جرایم را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

[ad_2]