[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بهرام سرمست در در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم اظهار کرد: علاوه بر ساماندهی ورودی‌های شهر مقدس قم بر اهتمام و متناسب سازی سیمای شهر با نمود فرهنگی و مذهبی شهر مقدس قم تاکید کرد . سرمست با تاکید بر جانمایی هفت […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بهرام سرمست در در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم اظهار کرد: علاوه بر ساماندهی ورودی‌های شهر مقدس قم بر اهتمام و متناسب سازی سیمای شهر با نمود فرهنگی و مذهبی شهر مقدس قم تاکید کرد .

سرمست با تاکید بر جانمایی هفت ورودی اصلی قم از سوی کارشناسان امر، ادامه داد: از آنجا که تمام مسؤولان استان نسبت به ضرورت ساماندهی این هفت ورودی اتفاق نظر دارند، باید در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن طرح‌های ساماندهی اقدام شود.

استاندار قم اقدام اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه مجوز‌های تبلیغات بر تابلوهای مستقر در ورودی‌های قم را مورد توجه قرار داد و گفت: در گام اول نسبت به ساماندهی ورودی تهران اقدام و اصلاح دیگر ورودی‌ها بصورت تدریجی اجرایی شود تا سرانجام مطلوب بدست آید.

وی همچنین خاطر نشان کرد: کمیته سیما و منظر نسبت به تولید محتوای متناسب با جایگاه قم در ورودی‌ها و اولویت‌های اجرا طبق زمان بندی اقدام کند.

انتهای پیام/۲۲۵۸

 

[ad_2]