[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، ملی‌پوشان رشته‌های کشتی، بسکتبال و والیبال نشسته که با تحمل سختی‌های زیاد تمرینات و حضور موفق خود در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی افتخارات زیادی را نصیب ورزش ایران کرده‌اند، بر ادامه راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند. دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، ملی‌پوشان رشته‌های کشتی، بسکتبال و والیبال نشسته که با تحمل سختی‌های زیاد تمرینات و حضور موفق خود در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی افتخارات زیادی را نصیب ورزش ایران کرده‌اند، بر ادامه راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند.

دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل و دو طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ با بیان اینکه راه سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: غم از دست دادن این سردار رشید داغ سنگینی بر دل‌ها گذاشت اما راه سردار شهید سلیمانی ادامه‌دار است.

حسین گلستانی که مدال‌های متنوعی از مسابقات مختلف نظیر جام باشگاه‌های آسیا و جهان، جام بین قاره‌ای، پیکارهای‌آسیایی و جهانی، بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک در کارنامه دارد، ابراز کرد: سردار سلیمانی خدمت‌های فراوانی برای ملت ایران انجام داد، همین خدمتش برای مردم ایران کافیست که از ورود داعش به کشور با درایت مثال‌زدنی خود جلوگیری کرد.

عضو تیم ملی والیبال نشسته کشور که مجوز حضور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده، خاطرنشان کرد: من  واقعا زمانی که خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدم، آرزو کردم شایعه باشد اما متاسفانه واقعی بود و غم از دست دادن چنین گوهری یک داغ سنگین است که بر دل‌ها خواهد ماند، خدا به خانواده ایشان صبر بدهد.

پرافتخارترین ورزشکار معلول استان قم یاد آور شد: سردار سلیمانی که به آرزوی خود رسید و به دوستان شهید خود ملحق شد، امیدوارم و مطمئنم که خدای بزرگ به احترام خون شهدا این کشور را حفظ خواهد کرد تا ان‌شاءالله متصل به ظهور حضرت ولیعصر (عج) شود.

 

نعمتیان: شهید سلیمانی الگوی قشر ورزشکار بود و هست

دارنده دو نشان برنز مسابقات کشتی آلیش قهرمانی جهان نیز با بیان اینکه سردار سلیمانی عبد مخلص خدا و مصداق واقعی و کامل یک قهرمان و پهلوان ملی بود، تصریح کرد: همه سجایای خوب را در ایشان دیده‌ایم از جمله ایمان قوی، شجاعت زیاد، اخلاق حسنه، ولایت‌مداری، تواضع در برابر مستضعفین و اقتدار در برابر مستکبرین.

روح‌الله نعمتیان که سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ در کشور قزاقستان موفق به کسب دو نشان برنز کشتی آلیش دنیا شده است، تصریح کرد: سردار سلیمانی در یک جمله عبد مخلص خدا بودند و ما امنیت و اقتدار امروزمان را مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های این بزرگوار و دیگر شهدای گرانقدر هستیم.

ملی‌پوش کشتی قم عنوان کرد: سپهبد شهید سلیمانی نه تنها الگویی برای  رزمندگان، بلکه الگویی برای همه اقشار به ویژه قشر ورزشکار بود و هست، بدون هیچ بزرگ‌نمایی و با تمام وجودم می‌گویم شهادت ایشان برای من سخت‌ترین داغی بود که دیدم و گویی که پدر خود را از دست دادم، از خداوند می‌خواهم که به آبروی این شهید والامقام، ما را رهرو راه و منش ایشان و سرباز ولایت قرار دهد.

 

جمشیدی: سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریست است

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان و بازیکن موفق تیم شیمیدُر قم که با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۹ سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده است، آرامش و امنیت کشور را مرهون رشادت‌های سردار سلیمانی دانست و گفت: همواره رشادت ها و فداکاری‌های ایشان را برای کشورمان دیدیم و سردار سلیمانی نه تنها برای ما بلکه برای مردم تمام منطقه و جهان نماد مبارزه با تروریست است، مسلما راه وی پس از شهادت ادامه دارد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]