– خبر ها ورزشی – حسین صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد برتری یک بر صفر تیم فوتسال سوهان محمدسیمای شهر قم مقابل فرش‌آرای مشهد در نخستین بازی پلی‌آف لیگ برتر گفت: بازی بسیار سنگینی بود. فرش‌آرا در هفته‌های موخر نتیجه های خیلی خوبی اکتساب کرده هست و پیش‌بینی می‌کردیم که […]

– خبر ها ورزشی –

حسین صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد برتری یک بر صفر تیم فوتسال سوهان محمدسیمای شهر قم مقابل فرش‌آرای مشهد در نخستین بازی پلی‌آف لیگ برتر گفت: بازی بسیار سنگینی بود. فرش‌آرا در هفته‌های موخر نتیجه های خیلی خوبی اکتساب کرده هست و پیش‌بینی می‌کردیم که چنین بازی سختی دارا باشیم. خدا را سپاس با زحمات بازیکنان توانستیم از این بازی سخت، سرافراز بیرون بیاییم و امید دارم بتوانیم از دور نخست پلی‌آف گذر کنیم.

برتری گیتی‌پسند،‌ مس سونگون، سوهان محمدسیما و حفاری در گام نخست فاز پلی‌آف

 

وی در جواب به این سوال که آیا تیم سوهان محمدسیمای می‌تواند با برتری در دیدار دوم فاز پلی‌آف، راهی دور نیمه پایانی گردد یا خیر، تصریح نمود: در این فاز هیچ چیز معلوم نیست. همان‌طور که در مشهد توانستیم فرش‌آرا را شکست بدهیم، امکان دارد این تیم بتواند ما را در شهر قم غافلگیر کند. همه تیم‌های حاضر در پلی‌آف کیفیت خوبی دارند و تیمی نمی‌تواند به سادگی به دور بعد صعود نماید.

سرمربی تیم سوهان محمدسیمای شهر قم در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم از کمک جادوگری بهره برده‌اند، افزود: بازیکنانمان برای این برتری دوندگی زیادی داشتند و طرح این مباحث به سود فوتسال نیست. دروازه‌بان ما و سایر بازیکنان زحمت زیادی کشیده‌اند و گفت وگو در مورد جادوگری درست نیست. ما اصلاً به جادوگری اعتقاد نداریم.

صبوری با بیان اینکه هر تیمی برای رسیدن به موفقیت باید کوشش کند، به تسنیم گفت: سوهان و فرش‌آرا زحمت کشیدند و موقعیت‌های بسیاری داشتند. با این وجود ما از یک مجال خود بهره بردیم و به گل آمدیم. شاهد ملاقاتی جوانمردانه و پایاپای بودیم و بحثی در مورد جادوگری در میان نیست.