معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان قم گفت: بر اثر حادثه سقوط آسانسور در قم، ۲ تن مجروح شدند و ۲ تن جان خود را از دست دادند. به گزارش شهرکریمه از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم، مهدی فراهانی عصر جمعه در گفت و گویی افزود: دقایقی قبل بازهم […]

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان قم گفت: بر اثر حادثه سقوط آسانسور در قم، ۲ تن مجروح شدند و ۲ تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرکریمه از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم، مهدی فراهانی عصر جمعه در گفت و گویی افزود: دقایقی قبل بازهم حوادث مرتبط با ساختمان اتفاقی تلخ و ناگواری را در استان قم رقم زد که تاکنون ۲ مجروح و ۲ فوتی داشته است.
وی ادامه داد: مقارن ساعت ۱۲:۴۰ امروز طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ حادثه سقوط آسانسور در ساختمانی مرتفع و نیمه کاره در شهرک ولایت قم گزارش شد.
وی گفت: باتوجه به اطلاعات اولیه مردمی به اورژانس اولیه و نزدیکترین آمبولانس اورژانس کمتر از پنج دقیقه بعد از وصول خبر خود را به محل رساند و متعاقب آن سه دستگاه آمبولانس دیگر به محل حادثه اعزام شد.
فراهانی اضافه کرد: ارزیابی اولیه حکایت از آن داشت که چهار تن از شهروندان(سه آقا و یک خانم) هنگام سقوط در آسانسور بودند که یک تن از آقایان به علت شدت آسیب های وارده در محل و در دم فوت کرد و یک تن دیگر از آقیان برغم اقدام ها و تلاش های پرسنل اورژانس(عملیات احیا) در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.
وی ادامه داد: ۲ تن دیگر نیز همراه با مراقبت های ویژه و عملیات احیا به بیمارستان منتقل شدند که حال نفر سوم(آقا) نیز در بیمارستان بسیار وخیم گزارش شده و صرفا روند درمان نفر چهارم که خانمی حدودا۳۰ ساله هست تا حدودی رضایت بخش می باشد.
به گفته فراهانی، براساس اطلاعات اولیه، سن افراد فوت شده و مجروح در این حادثه بین ۲۵ تا ۳۰ سال است.
گفتنی است: بر اثر انفجار در یک واحد مسکونی در شهر قم که عصر روز گذشته اتفاق افتاد، یک تن مجروح شد و یک تن جان خود را از دست داد.