[ad_1] حجت الاسلام علی محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، با بیان اینکه زیربنای انقلاب اسلامی قیام امام حسین(ع) است، عنوان کرد: شهادت‌طلبی، ایستادگی و شجاعت ملت ایران بر گرفته از مکتب عاشوراست. حجت الاسلام محبی با اشاره به اینکه پیروی ملت ایران از امام حسین(ع) سبب پیروزی در […]

[ad_1]

حجت الاسلام علی محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، با بیان اینکه زیربنای انقلاب اسلامی قیام امام حسین(ع) است، عنوان کرد: شهادت‌طلبی، ایستادگی و شجاعت ملت ایران بر گرفته از مکتب عاشوراست.

حجت الاسلام محبی با اشاره به اینکه پیروی ملت ایران از امام حسین(ع) سبب پیروزی در میادین مختلف شده است، گفت: دشمنان اسلام علت پیروزی های امت اسلام را دریافتند و به همین دلیل به دنبال ضربه زدن به مکتب عاشورا هستند.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین انتشار ویروس کرونا را یک امتحان الهی دانست و اظهار داشت: استقامت کادر درمانی، نیروهای جهادی و عموم اقشار مردم در مبارزه با ویروس کرونا نیز برگرفته از فرهنگ مقاومت و عاشوراست.

وی با بیان اینکه نظر رهبر انقلاب در پیروی از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باید برای همگان ملاک باشد، خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن قیام عاشورا ضروری است و از طرف دیگر نیز باید با رعایت دستورالعمل ها جان افراد حفظ شود.

وی با بیان اینکه در صورت برگزاری یا عدم برگزاری عزاداری ماه محرم، دشمن به عیب جویی و ضربه زدن خود ادامه خواهد داد، گفت: در صورت برگزاری مراسمات، دشمن شبهه عدم اهمیت قائل شدن به جان انسان‌ها را مطرح و در صورت عدم برگزاری جریاناتی مانند شیعه انگلیسی را برای فتنه آفرینی تحریک خواهد کرد.

حجت الاسلام محبی با بیان اینکه جهاد در راه امام حسین(ع) همچنان ادامه دارد و تنها سبک آن تغییر پیدا کرده است، عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با زنده نگه داشتن یاد عاشورا و رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه سوء استفاده به دشمن را نخواهند داد./۱۳۵۰/ت۳۰۲/ف

[ad_2]