استاندار قم گفت : باید هر چه سریع‌تر سوءتفاهم‌های ایجادشده میان بانک‌ها و تولیدکننده‌ها برطرف شود و منافع مشترک در کمیته‌های مشترک بحث و درباره آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، سید مهدی صادقی عصر امروز در جلسه ستاد رفع موانع تولید که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر اظهار داشت : مردم یک‌بار دیگر در روز جهانی قدس از فریاد مظلوم خواهی اسلام دفاع کردند.

صادقی با محکوم کردن برخی تحرکات زشت و زننده روز قدس علیه رئیس‌جمهوری اسلامی ایران افزود: کار این افراد وحدت‌شکن بود و شیرینی‌های این روز عزیز را تحت تأثیر قرارداد.

وی با انتقاد از عدم کار کارشناسی دقیق در حل معضل واحدهای تولیدی و موانع تولید گفت : در بسیاری از موارد شاهد یک کار کارشناسی دقیق برای رفع موانع تولید نیستیم و گزارش‌هایی که از این معضلات ارائه می‌شود بیشتر جنبه صورت‌جلسه‌ای دارد تا انجام یک پروسه دقیق علمی و تحقیقاتی.

استاندار قم با اشاره به یکی از کارکردهای مهم استانداری در ایجاد موازنه بین بخش‌های مختلف استان تصریح کرد : باید روشی اتخاذ کرد که در رفع یک معضل هیچ نهاد یا ارگانی از قبیل تولیدکننده، بانک، حمایت‌کننده و غیره متحمل خسارت نشود و تعادل در بین آن‌ها رعایت شود که استانداری نیز همین خط‌مشی را دنبال می‌کند.

صادقی بابیان لزوم رفع موانع تولید و تسهیل درروند رونق تولید، تأکید کرد: باید هر چه سریع‌تر سو تفاهم‌های ایجادشده بین بانک‌ها و تولیدکننده‌ها رفع شود و منافع مشترک در کمیته‌های مشترک بحث و درباره آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه داشتن روحیه تعاملی سبب رفع مشکلات و اختلافات می‌شود، گفت: اگر این روحیه تعامل و همکاری در بین بخش‌های مختلف ایجاد شود بسیاری از مشکلات موجود حل می‌شود.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال بهتر از سال گذشته درروند رونق تولید موفق بوده و این سیاست همچنان ادامه یابد تا با رفع موانع تولید در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی توفیقات بیشتری را کسب کنیم.