×
×

سوهان یکی از کالاهای استراتژیک استان قم محسوب می‌شود.

  • کد نوشته: 8187
  • استاندار قم گفت: سوهان به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در سبد غذایی خانوارها پیدا کند و به همین سبب نیز یکی از کالاهای استراتژیک استان قم محسوب می‌شود.

    سوهان یکی از کالاهای استراتژیک استان قم محسوب می‌شود.
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه ، سید مهدی صادقی ظهر امروز در دومین همایش کسب و کار خوشه سوهان استان قم که در تالار شهر برگزار شدبا بیان اینکه افرادی که در عرصه صنعت تلاش می‌کنند مورد حمایت ویژه دولت قرار می‌گیرند، عنوان کرد: سوهان به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در سبد غذایی خانوارها پیدا کند و به همین سبب نیز یکی از کالاهای استراتژیک استان قم محسوب می‌شود.

    استاندار قم ادامه داد: سوهان قم ظرفیت بسیار بالایی در عرصه صادرات و اشتغال‌زایی دارد و اگر بتوانیم حمایت لازم را از این صنعت انجام دهیم گام بلندی در راستای اقتصاد مقاومتی برداشته‌ایم.

    وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی و یافتن بازارهای جدید برای این محصول باید در دستور کار قرار بگیرد، مطرح کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی این محصول باید نظارت صحیح بر نحوه پخت سوهان انجام شود همچنین دستگاه‌های اجرایی نیز باید همکاری و حمایت لازم را از این صنعت انجام دهند.

    صادقی با اشاره به لزوم حمایت از فعالان عرصه صنعت و فرهنگ، اظهار کرد: دولت از تمام ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم استفاده کرده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.