ام القرای جهان تشیع در سالروز وفات کریمه اهل بیت(س) یکپارچه در عزا و ماتم است، زائران و شیفتگان این بانوی بزرگوار خود را از نقاط دور و نزدیک به حرم دختر موسی بن جعفر(ع) رسانده‌اند تا در غم از دست دادن این بانوی بزرگوار بر سر و سینه خود بزنند. به گزارش شهرکریمه کوچه […]

ام القرای جهان تشیع در سالروز وفات کریمه اهل بیت(س) یکپارچه در عزا و ماتم است، زائران و شیفتگان این بانوی بزرگوار خود را از نقاط دور و نزدیک به حرم دختر موسی بن جعفر(ع) رسانده‌اند تا در غم از دست دادن این بانوی بزرگوار بر سر و سینه خود بزنند.

به گزارش شهرکریمه کوچه پس کوچه شهر با افراشتن پرچم‌های مشکی سیاهپوش شده و عزاداران با چشم‌های اشکبار و شرکت در مراسم عزاداری ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان می‌دهند.

امروز صبح نیز دسته عزاداری خادمان و عاشقان بانوی کرامت(س) از ساعت ۹:۳۰ از بیت‌النور محل عبادت کریمه اهل بیت(س) به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت کرد و عزاداران با سینه‌زنی در غم وفات حضرت معصومه(س) گریستند و این مصیبت و غم را به حضرت ولی عصر(عج) تسلیت گفتند.

اقشار مختلف مردم با عزاداری این دسته‌ها را همراهی کردند و برای نشان دادن محبت به خاندان اهل بیت(ع) به حرم حضرت معصومه(س) وارد شدند.

مسجد جمکران نیز که همواره مورد توجه زائران بوده به این مناسبت با برپایی مجالس عزاداری و نوحه‌سرایی حال و هوای عزا و ماتم دارد، مجالس عزاداری بیوت مراجع تقلید نیز به مناسبت سالروز وفات خواهر علی بن موسی الرضا(ع) برپا است.