×
×

سپاه مدافع ارزش های انقلاب در ایران و منطقه است/سبک ازدواج دیرهنگام یک سبک زندگی غیراسلامی است

  • کد نوشته: 9498
  • آیت الله اعرافی امام جمعه قم ضمن تاکید بر توجه خانواده ها به ازدواج به موقع سپاه پاسداران را مدافع ارزش های انقلاب در ایران و منطقه دانست.

    سپاه مدافع ارزش های انقلاب در ایران و منطقه است/سبک ازدواج دیرهنگام یک سبک زندگی غیراسلامی است
  • به گزارش شهرکریمه آیت الله اعرافی امام جمعه قم ضمن تاکید بر توجه خانواده ها به ازدواج گفت خانواده در یک جامعه اسلامی باید یک بنیان محکم داشته باشد و هم خانواده ها و هم حکومت در چنین جامعه ای در برابر ازدواج به موقع جوانان مسئولیت دارند.
    امروز با باورهای غلطی مواجه هستیم که ازدواج برای سن ۲۵ سال و بالاتر از این است که این باور با فرهنگ اسلام سازگار نیست. سبک ازدواج دیرهنگام یک سبک زندگی غیراسلامی است که نتیجه آن مفاسد اجتماعی و چالش های جمعیتی است. بدترین منحنی سقوط جمعیت در جهان برای ایران است.
    مبنای ازدواج در خانواده ها باید براساس انتخاب آگاهانه باشد و اجبار در این مساله درست نیست. برنامه های اجتماعی در جامعه باید در راستای شکل گیری خانواده ها باشد. باید این برنامه ها ازدواج سالم و به موقع را هدف گیری کنند. باید جوانان و خانواده ها در ازدواج ملاک های درستی داشته باشند.
    در سال گذشته علی رغم مشکلات اقتصادی مردم، کمک های مردمی به نیازمندان از طریق کمیته امداد افزایش پیدا کرد. این نهاد برای ازدواج مددجویان خود تلاش می کند.

    آیت الله اعرافی در خطبه دوم نماز جمعه شهر مقدس قم افزود: همه ملت ایران پاسدار هستندو سپاه مدافع ارزش های انقلاب در ایران و منطقه است و ما باید به رهبر معظم انقلاب یاری بدهیم. دشمنان به دنبال گرفتن توان ایران هستند/دشمنان از اقتدار مقاومت می ترسند/ دوره بزن در رو تمام شده است خروج گروه های مختلف از شبکه های پیام رسان خارجی جای تحسین دارد دنیا بداند که همه ملت ایران برای دفاع از اسلام پاسدار هستند و از سپاه حمایت می کنند. سپاه مدافع ارزش های انقلاب اسلامی در کشور و منطقه است. امروز شاهد صف آرایی بی سابقه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هستیم و آن ها طرح های پیچیده ای را در قلمروهای مختلف طراحی کردند تا توان ایران را بگیرند. رهبر معظم انقلاب اکنون در برابر دشمنی تمام دشمنان خداوند و رسول اکرم(ص) است و باید به ایشان یاری بدهیم. اکنون گروه های مختلفی از شبکه های پیام رسان غیرایرانی خارج می شوند که باید به آن احسنت بگوییم. ما خودمان دارای فناوری در این زمینه هستیم.دشمنان اگر به سوریه حمله می کنند، این کارشان از روی ترس است. آنها از اقتدار مقاومت در ترس هستند، دشمنان باید بدانند که دوره بزن در رو گذشته است و زنجیره مقاومت در سراسر جهان در برابر نقشه های آنها ایستادند.
    جبهه مقاومت برای مقابله با استکبار جهانی، دشمن صهیونیستی و مزدوران منطقه ای آنها آمادگی کافی را دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.