حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا کاظم‌لو در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از قزوین، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه مبحث ایجاد شبهات به شمار می‌رود کانون‌های حیات طیبه در حوزه علمیه خواهران قزوین برای پاسخگویی در این مورد در حال فعالیت هست.وی اضافه کرد: اعتقاد دارم هیچ شبهه جدید دینی وجود ندارد […]

شبهات دینی تازه ای وجود ندارد/شبهات دینی امروز ریشه در گذشته دارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا کاظم‌لو در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از قزوین، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه مبحث ایجاد شبهات به شمار می‌رود کانون‌های حیات طیبه در حوزه علمیه خواهران قزوین برای پاسخگویی در این مورد در حال فعالیت هست.
وی اضافه کرد: اعتقاد دارم هیچ شبهه جدید دینی وجود ندارد لکن عمده شبهات مطرح‌شده در عصر امروز در پیشین نیز وجود داشته و معاندین منحصرا رنگ و لعاب آن را تغییر داده‌اند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین دنبال کرد: هیچ شبهه جدید دینی وجود ندارد لکن عمده شبهات مطرح‌شده در عصر حاضر در گذشته نیز وجود داشته و امروز معاندین منحصرا رنگ و لعاب آن را تغییر داده‌اند.
وی با اشاره اینکه شبهه افکنان عموماً در پی جواب آن شبهات نیستند، اظهار کرد: نمی‌توان همان پاسخ‌های قدیم را در برابر نسل جوان گفته بود بنابراین باید توانمندی لازم توسط کارشناس های این حوزه برای عرضه پاسخ‌های بروز به این‌گونه شبهات ایجاد گردد و با گذاشتن وقت لازم در این راستا وارد گردید.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفته بود: خانواده‌ها می‌توانند برای اینکه فرزندان خود را برای سربازی امام عصر(عج) آماده و تربیت کنند زمینه شناخت از اسلام و عمل به آموزه‌های آن را مهیا کنند.
وی دنبال کرد: کسانی در حوزه علمیه موفق می باشند که توانمندی زیادتر از حد از معقول دارا باشند و برای رسیدن به آن کوشش و ممارست کنند.

انتهای پیام