×
×

شبهه تراشی به قصد براندازی

  • کد نوشته: 34000
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام صادق گلزاده استاد سطح عالی حوزه در سخنرانی شب دوم محرم خود با موضوع «پاسخ به شبهات عاشورا» اظهار داشت: وقتی که در یک مقطع زمانی حجم وسیعی از انسان ها پای یک شعار بیایند و لبیک بگویند، دنیای استکبار، استعمار، وهابیت و […]

    شبهه تراشی به قصد براندازی
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام صادق گلزاده استاد سطح عالی حوزه در سخنرانی شب دوم محرم خود با موضوع «پاسخ به شبهات عاشورا» اظهار داشت: وقتی که در یک مقطع زمانی حجم وسیعی از انسان ها پای یک شعار بیایند و لبیک بگویند، دنیای استکبار، استعمار، وهابیت و نفاق به فکر شبهه تراشی و تردید بر نخواهند آمد؟

    وی با بیان این که تمام هم و غم دشمنان اهل بیت(ع) شبهه تراشی است، گفت: جریاناتی همچون تشیع لندنی و غلو و تحریف بهانه را برای تولید شبهه بیشتر به دست دشمن می دهند.

    استاد سطح عالی حوزه با اشاره به این که عده ای سعی می کنند برای مقابله با انقلاب و نظام در جنگ نرم از بستر شبهات و تهاجم فرهنگی بهره ببرند، تصریح کرد: عامل دیگر در ایجاد شبهات، ایران مقدر و پرعظمت است که دل ها را به برکت امام حسین(ع) به خود جذب کرده است.

    وی رسانه ها به خصوص ماهواره و فضای مجازی را دلیل دیگر شبهه افکنی ها عنوان کرد و افزود: وقتی که حجم عظیمی از دشمنان که با ما مخالف هستند و در این فضا حضور دارند و جاذبه قدرت حسینی را می ببینند، ساکت نمی نشینند.

    حجت الاسلام گلزاده ضمن بیان سؤالاتی در خصوص شبهه افکنی دشمنان اظهار داشت: کرونا امری جهانی است و اگر می خواهند با کرونا دین را نقد کنند، چرا نقد مسیحیت، یهودیت و دیگر ادیان کمتر به چشم می خورد و این شبهات به سمت اسلام سرازیر شده است؟ اگر در نقد مذهب کرونا را مطرح می کنند؟ چرا کمتر به سراغ دیگر مذاهب می روند و پیروان اهل بیت(ع) را در رفیع ترین حد خود مخاطب این شبهات قرار می دهند؟ چه کشوری به اندازه ایران و چه جریانی به اندازه جریان مقاومت مخاطب این شبهات قرار می گیرد؟

    وی بر ضرورت گونه شناسی شبهات تأکید کرد و گفت: گاهی سؤالات مربوط به افراد و اشخاص است وقتی که دشمنان می خواهند شبهاتی را مطرح کنند، نسبت به چهار شخصیت پیامبر اکرم(ص)، حضرت علی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع) و امام زمان(عج) اقدام می کنند.

    استاد سطح عالی حوزه با بیان این که دشمنان شبهه تراشی می کنند که چرا باید با ظلم مقابله کنیم، تصریح کرد: امام حسین(ع) دلیل قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر معرفی می کنند و دشمنان نسبت به این مسأله شبهاتی را ایجاد می کنند.

    وی با اشاره به این که در روایات، آخرالزمان روزگار شبهات معرفی شده است، افزود: هر روز منتظر شبهات جدید هستیم اما وظیفه داریم در مقابل شبهات از دین خود دفاع کنیم.

    حجت الاسلام گلزاده اظهار داشت: شبهات مرتبط و ناظر به برخی اشکالات در برگزاری مراسمات عزاداری، گونه دیگری از شبهات است؛ قمه زنی در مذهب شیعه مورد قبول نیست و با منطق عقلانی و قرآنی سازگاری ندارد اما چرا وقتی که این رفتارها در دیگر ادیان و مذاهب صورت می گیرد، مورد شبهه واقع نمی شود؟ آیا جریان استعماری در پس پرده تحریک مذاهب نسبت به یکدیگر وجود ندارد؟

    وی گفت: دشمنان از ویروس کرونا راجع به دیگر مذاهب استفاده نمی کنند و صرفاً علیه پیروان اهل بیت(ع) شبهه تراشی می کنند.

    استاد سطح عالی حوزه با بیان این که دشمنان علیه باور اسلامی و انقلابی و مقاومتی و پیروان اهل بیت(ع) شبهه ایجاد می کنند، تصریح کرد: جریان شبهه تراشی، جریان بر انداز، متخاصم و ستمگر است./۸۲۲/پ۲۰۲/ف

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.