[ad_1] دانیال اناری در گفت و گو با خبرنگار شهرکریمه از ایجاد پویش «#سیزده_بدر_در_خانه_می‌مانم» توسط مجمع مردم نهاد جوانان ستایشگر خبر داد و اظهار کرد: در وضعیت کنونی کشور، یکی از مهمترین و مؤثرترین مواردی که می‌تواند به جامعه کمک کند، فعالیت رسانه‌ای است که اگر فراگیر شود تأثیر آن چند برابر خواهد بود. وی […]

[ad_1]

دانیال اناری در گفت و گو با خبرنگار شهرکریمه از ایجاد پویش «#سیزده_بدر_در_خانه_می‌مانم» توسط مجمع مردم نهاد جوانان ستایشگر خبر داد و اظهار کرد: در وضعیت کنونی کشور، یکی از مهمترین و مؤثرترین مواردی که می‌تواند به جامعه کمک کند، فعالیت رسانه‌ای است که اگر فراگیر شود تأثیر آن چند برابر خواهد بود.

وی افزود: این روزها همه مسئولان و خبرگزاری‌ها از مردم خواستند که در خانه بمانند و تا حدودی هم این درخواست‌های رسانه‌ای از مردم برای قطع زنجیره کرونا مؤثر بود، اما اگر این خواسته از سمت مردم به مردم آن هم به صورت مستقیم و بی واسطه هم مطرح شود تأثیر آن بیشتر خواهد بود.

مدیر مجمع مردم نهاد جوان ستایشگر گفت: این سمن مردم نهاد نیز با این هدف که مردم از مردم بخواهند در سیزدهم فروردین و روز طبیعت در خانه بمانند، پویش #سیزده_ بدر_ در خانه می‌مانم را راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه در ابتدا این پویش توسط چند نفر از همکاران در این مجموعه آغاز شد، عنوان کرد: با حمایت برخی از چهره‌های استان قم و مسئولان این پویش ادامه پیدا کرد.

اناری با تأکید بر اینکه در این پویش اقشار مختلفی از جوانان و مردم حضور دارند، تصریح کرد: وکلای دادگستری، روانشناسان، مدیران سمن‌ها، مسئولان، ورزشکاران، هنرمندان، فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران از جمله اقشاری هستند که تا کنون در این پویش اعلام حضور کردند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پویش امیدواریم که مردم موضوع را جدی‌تر بگیرند و با در خانه ماندن به کادر درمانی کشور و مسئولان جهت جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری کمک نمایند.

مدیر مجمع مردم نهاد جوان ستایشگر با تأکید بر اینکه فعالیت مجمع جوان ستایشگر، فرهنگی و اجتماعی است، گفت: حدود ۲۰۰ نفر تا کنون در این پویش شرکت کردند که توانستیم تصویر نیمی از این پویشگران را در فضای مجازی به اشتراک بگذاریم.

[ad_2]