[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه به پایان رسید که در یکی از بازی‌ها در قم، نماینده والیبال قم در حالی که فاصله‌ای تا پیروزی نداشت برابر حریف خود تن به شکست داد. تیم‌های افق قم و خانه جوان اردکان دیدار خود را در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه به پایان رسید که در یکی از بازی‌ها در قم، نماینده والیبال قم در حالی که فاصله‌ای تا پیروزی نداشت برابر حریف خود تن به شکست داد.

تیم‌های افق قم و خانه جوان اردکان دیدار خود را در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار کردند که در این دیدار تیم افق قم با وجود تلاش همه جانبه برای کسب پیروزی در نهایت ۳ بر ۲ شکست خورد اما بابت کسب ۲ ست در این مسابقه، یک امتیاز از این بازی به دست آورد.

در این دیدار تیم افق قم در ست نخست با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ صاحب برتری شد اما در ست دوم در یک بازی نفس گیر ۲۵ بر ۲۲ بازنده شد. افق قم در ست سوم بار دیگر توانست از حریف پیشی بگیرد و در ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ صاحب برتری شد.

در ست چهارم در شرایطی که پیروزی در این ست به معنای برد نهایی تیم افق قم بود، خانه جوان اردکان فشار زیادی روی افق قم وارد کرد و در یک بازی شانه به شانه، ۲۵ بر ۲۳ افق را شکست داد.

در ست پنجم و پایانی، افق رمق کافی برای پیروزی از خود نشان نداد و ۱۵ بر ۸ شکست خورد و در نهایت با شکست ۳ بر ۲ در این بازی، دومین باخت در ششمین مسابقه را متحمل شد. افق همچنان در جمع صدرنشینان گروه خود است و از شانس بالایی برای راهیابی به مرحله حذفی لیگ دسته اول برخوردار است.

[ad_2]