این شعاری است که امسال با اثر هنرمند برجسته کشور، استاد مسعود نجابتی، تبلیغات محیطی استان قم را یکپارچه سیاه پوش کرد. همزمان با فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، از سوی سازمان زیباسازی شهرداری قم و با هنرمندی طراح و گرافیست برجسته کشور استاد مسعود نجابتی، عرشه پل های عابر پیاده، بیلبوردها و […]

این شعاری است که امسال با اثر هنرمند برجسته کشور، استاد مسعود نجابتی، تبلیغات محیطی استان قم را یکپارچه سیاه پوش کرد.
همزمان با فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، از سوی سازمان زیباسازی شهرداری قم و با هنرمندی طراح و گرافیست برجسته کشور استاد مسعود نجابتی، عرشه پل های عابر پیاده، بیلبوردها و پرتابل های تبلیغاتی سطح شهر قم جامه مشکی بر تن کرد.
به گزارش روابط عمومی، وحید وزیری راد مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم اظهار داشت: با توجه به اصول و سیاست‌های فرهنگی، شعار (انی احامی ابدا عن دینی)  یکی از  شعارهای حماسی و برگرفته از آموزه‌های والای نهضت عاشورا، از سخنان بزرگ سردار این حماسه و نهضت بزرگ انتخاب شد.
وزیری راد افزود: هنر، برآمده از روح انسان است و هنرمند به مدد این نیروی الهی، به انسان و هستی، می نگرد و آثاری شوق انگیز، شگفت انگیز و چشم نواز می آفریند. در این مسیر الهی، هنرمندان شیعی، اثر گذار و نقش آفرین بوده و آثار بدیعی در عرصه های مختلف هنری، خلق کرده اند که از این میان می توان به اثر استاد مسعود نجابتی از هنرمندان مطرح و برجسته کشور که توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم اکران شد اشاره کرد.
وی با اشاره به حفظ و ترویج هنر دینی، ماه محرم و تکریم شعائر اسلامی با توجه به فضاسازی تبلیغات محیطی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: سازمان زیباسازی شهرداری قم با مشارکت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، نیروی انتظامی استان، شورای اسلامی شهر و اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم، اقدام به اکران بنر در قالب حدود ۴۰۰ سازه تبلیغاتی از قبیل پرتابل( ۱۴۵ عدد) ، استرابورد ( ۱۰۰ عدد) ، بیلبورد (۳۲ عدد) ، عرشه پل عابر پیاده (۳۸ عدد) ، تابلوهای تبلیغاتی (۹۰ عدد) و آویز (۸۰۰ عدد) نموده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی در پایان ضمن قدردانی از دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیوت مراجع تقلید و عظام، مدیریت حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و سازمان های دولتی و مردم نهاد استان، خواستار مشارکت هنرمندان استان و شهروندان در ارائه هر چه بهتر خدمات رسانی شهرداری به عزاداران اباعبدا… الحسین(ع) شد

 تبلیغات محیطی استان قم در محرم

تبلیغات محیطی استان قم در محرم