[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، ایرج حریرچی در دیدار با استاندار قم که در استانداری قم برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های استان برای مبارزه با ویروس کرونا، گفت: باید در این زمینه اقدامات اساسی در خصوص جداسازی و قرنطینگی خانگی انجام شود. وی گفت: همانگونه که استان، تاکنون به عرصه آمده و تلاش […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، ایرج حریرچی در دیدار با استاندار قم که در استانداری قم برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های استان برای مبارزه با ویروس کرونا، گفت: باید در این زمینه اقدامات اساسی در خصوص جداسازی و قرنطینگی خانگی انجام شود.

وی گفت: همانگونه که استان، تاکنون به عرصه آمده و تلاش کرده‌اند، باید در ادامه نیز تلاش کرده و تا ریشه کنی کامل این ویروس اقدام کنند.

محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: متأسفانه شاهد هستیم که خیابان‌ها و فروشگاه‌های قم مملو از جمعیت بوده که این خطرناک است.

وی تأکید کرد: باید سبک سازی شهر انجام شده تا نگرانی در آینده به ویژه در ایام عید وجود نداشته باشد.

استاندار قم نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به نماینده ویژه وزیر بهداشت، گفت: استان قم از همان ابتدا با همدلی و تلاش گسترده به عرصه آمد و در راستای مقابله با این ویروس تلاش کرد.

بهرام سرمست افزود: کنترل مبادی ورودی شهر در دستور کار است که انجام می‌شود و از سوی دیگر با اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا، از شیوع آن جلوگیری خواهیم کرد.

[ad_2]