[ad_1] حجت الاسلام ابوالحسن احمدی شاهرختی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات تقریبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه درباره بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار اعضای شورای عالی حوزه و تاکید ایشان بر لزوم شناسایی و حمایت از نخبگان حوزه، بر لزوم توجه عملی به فرمایشات رهبر انقلاب تاکید کرد. وی گفت: مقام […]

[ad_1]

حجت الاسلام ابوالحسن احمدی شاهرختی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات تقریبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه درباره بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار اعضای شورای عالی حوزه و تاکید ایشان بر لزوم شناسایی و حمایت از نخبگان حوزه، بر لزوم توجه عملی به فرمایشات رهبر انقلاب تاکید کرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری همواره برای رشد حوزه های علمیه رهنمودها و راهکارهای سازنده ای ارائه کردند ولی متاسفانه در حوزه زمینه ظهور و بروز پیدا نکردند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات تقریبی در ادامه افزود: در دو سفری که مقام معظم رهبری به قم مشرف و دیدارهایی که با شورای عالی حوزه داشتند نکات فراوانی برای رشد و تعالی حوزه بیان کردند، اما به هر حال این مطالبات اجرایی نشده است.

حجت الاسلام احمدی شاهرختی شناسایی و حمایت از نخبگان حوزوی را مقدمه و لازمه تحول خواند و ادامه داد: حوزه باید برای شناسایی و جذب نخبگان و استعدادهای برتر به منظور پیشرفت بیش از گذشته تلاش کند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات تقریبی در پایان با تاکید بر این که افق و آینده حوزه در صورت استفاده صحیح از نخبگان بسیار روشن است، گفت: مدیران ارشد حوزه باید بسترهای لازم را به منظور استفاده و بهره گیری از فکرهای سازنده و نو آماده سازند./۱۳۷۰/ج

[ad_2]