[ad_1] سرهنگ غلامرضا صدفی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به اینکه ۶۲ درصد تصادفات فوتی شهر قم در معابر حادثه خیز رخ می‌دهد، گفت :۳۳ معبر حادثه خیز شهر قم به ترتیب اولویت شناسایی کردیم که نیاز به اصلاح هندسی، نصب علائم و تجهیزات ترافیکی، پل عابرپیاده مکانیزه و غیره دارند. رئیس پلیس […]

[ad_1]

سرهنگ غلامرضا صدفی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به اینکه ۶۲ درصد تصادفات فوتی شهر قم در معابر حادثه خیز رخ می‌دهد، گفت :۳۳ معبر حادثه خیز شهر قم به ترتیب اولویت شناسایی کردیم که نیاز به اصلاح هندسی، نصب علائم و تجهیزات ترافیکی، پل عابرپیاده مکانیزه و غیره دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با تاکید بر اینکه اگر تنها ۱۰ درصد این نقاط حادثه‌خیز اصلاح و نواقص آن در سال جاری برطرف شود، درصد قابل توجهی از تصادفات فوتی کاهش پیدا خواهد کرد، افزود: بلوار شهید حاج خداکرم، بلوار الغدیر، بلوار عمار یاسر، بلوار خلیج فارس و بلوار ۱۵ خرداد به عنوان مهمترین نقاط حادثه خیز شهر قم محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نقش انسان در پیشگیری از وقوع تصادفات بسیار بارز و اثربخش می‌باشد، افزود: از رانندگان و موتورسواران و عابرین پیاده درخواست می‌شود به جهت پیشگیری از حوادث و تصادفات رانندگی رعایت قوانین و مقررات را در برنامه کاری قرار دهند.

[ad_2]