×
×

شهرداری قم از حرکت‌های بدیع در عرصه فرهنگ‌سازی حمایت می کند

  • کد نوشته: 7990
  • شهردار قم با بیان اینکه ما در تقویت و به‌کارگیری روش‌های جدیدی که اثرگذاری مستقیمی روی مردم و نسل جوان داشته باشد حرکت می‌کنیم، به استمرار جشنواره نمایشی “شهر خوب شهروند خوب” تأکید کرد.

    شهرداری قم از حرکت‌های بدیع در عرصه فرهنگ‌سازی حمایت می کند
  • به گزارش شهرکریمه شهردار قم با بیان اینکه اثرگذاری حرکت‌های هنری در فرهنگ‌سازی به حدی است که سبب می‌شود حتی فرزندان مواردی را به خانواده خود گوشزد کنند، افزود: اصل حرکت جشنواره نمایشی “شهر خوب شهروند خوب” بسیار میمون و مبارک است.

    وی ادامه داد: شهرداری قم در تقویت و به‌کارگیری روش‌های جدیدی که اثرگذاری مستقیمی روی مردم و نسل جوان داشته باشد حرکت می‌کند.

    سقائیان‌نژاد با بیان اینکه این کار باید به شکل مداوم ادامه پیدا کند، گفت: این حرکت که از ۵ دی آغازشده و تا ۵ بهمن ادامه داشت، نباید به همین یک ماه بسنده و خاتمه پیدا کند.

     وی در ادامه با عنوان این مطلب که مباحث ترافیکی، شهروندی و هوای پاک موضوعات فعلی این جشنواره است، تأکید کرد: جشنواره نمایشی “شهر خوب شهروند خوب” در شکل‌ها و موضوعات دیگر با پیام‌های جدید باید ادامه داشته باشد.

    شهردار قم تصریح کرد: بیش از ۱۰ مؤلفه دیگر درباره فرهنگ شهروندی وجود دارد که باید به‌تدریج روی تمام آن‌ها کارکرد و هرماه بر روی یک یا دو مؤلفه تأکید داشت، تکرار آن‌ها نیز اثرگذاری مضاعف و بهتری دارد.

    وی با بیان اینکه ما باید از ابزار روز در حرکت‌های تبلیغی استفاده کنیم، گفت: پیام‌رسانی‌های ما باید به‌روز باشد، اگرچه روش‌های سنتی خوب است اما باید به‌روز شوند تا تأثیر بیشتری داشته باشند.

    سقائیان نژاد یکی از بهترین شیوه‌های به‌روز شدن تبلیغات را “هنر” دانست و اظهار داشت: اگر هنرمندان ما از روش‌های بدیع استفاده کنند، قطعاً اثرگذاری بهتری در مردم و نسل جوان خواهد داشت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.