شهردار قم از آزاردهنده شدن و ایجاد مشکلات برای مردم در طولانی شدن اجرای پروژه ۱۵ خرداد انتقاد کرد. سید مرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در جلسه بررسی روند فعالیت‌ها و مشکلات پروژه تقاطع ۱۵ خرداد که در دفتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه قرار بود به‌صورت […]

شهردار قم از آزاردهنده شدن و ایجاد مشکلات برای مردم در طولانی شدن اجرای پروژه ۱۵ خرداد انتقاد کرد.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در جلسه بررسی روند فعالیت‌ها و مشکلات پروژه تقاطع ۱۵ خرداد که در دفتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه قرار بود به‌صورت غیرنقدی توسط قرارگاه سازندگی قائم در ۱۵ و نیم ماه به بهره‌برداری برسد که امروز باگذشت بیش از ۲۸ ماه هنوز نتوانسته پیشرفت‌های لازم را داشته باشد.

وی به واگذاری دو پروژه شهید میثم و ۱۵ خرداد به قرارگاه سازندگی قائم اشاره کرد و گفت: این دو پروژه قرار بود نهایتاً تا مردادماه سال گذشته به بهره‌برداری برسد که اولی راه‌آهن و در تقاطع ۱۵ خرداد معارضین شهری و ملکی سد راه پیشرفت آن‌ها شدند.

شهردار قم بابیان اینکه پروژه ۱۵ خرداد به مطالبه عمومی در قم تبدیل‌شده است، تصریح کرد:در جلسات مختلف سؤال اول افکار عمومی این پروژه است و بارها تأکید شده که این پروژه نباید یک روز هم با تأخیر روبرو شود و باید پیشرفت داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در زمان تصدی پست شهرداری در اصفهان پروژه‌های مهمی چون امام علی(ع) را اجرا کردیم ولی در هیچ‌کدام مانند این پروژه با مشکلات روبه‌رو نبودیم.

سقائیان نژاد ابراز کرد: این پروژه اگر بخواهد تا پایان مهرماه به بهره‌برداری برسد باید هفته‌ای سه تا سه و نیم درصد پیشرفت داشته باشد که زیاد خوش‌بین به آن نیستم.

وی با اشاره به طولانی شدن احداث پروژه ۱۵ خرداد عنوان کرد: تنها ۵ مغازه دیگر در بحث تملک باقی‌مانده ‌که در آینده نزدیک کاملاً حل خواهد شد ولی طولانی شدن این پروژه آزاردهنده شده است.